studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MaLLa / Schwabica

by MaLLa Schwabica

Moj boxić:

myspace layout codes

myspace layout



Blog otvoren:20.studeni 2007
Ana i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i sisterka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet nas dvije,ana i jaFree Image Hosting at www.ImageShack.us


About me:

Ime:Andrea
Nadimak:Anđuva,Djevojče,
Kozo,Kravo,Sladoledarka,Krmača
Prezime:Još i to.....
Škola:Gimnazija,Vinkovci
Datum rođenja:14.7.1990
Horoskop:Račica
Di živim:Umalom selu pokraj Vk,
Komletinci ili Texas
Mjuza:sve živo i neživo....
Bavim se:samom sobom i rukometom
Volim:
*izlaske
*tjelesni
*mamu i tatu
*sestru i brata
*jest
*pit...sve
*spavat
*spremat se za van
*prijatelje
*sprdat se
*smijat se
*Big Brother
*sve što vole mladi
Nevolim:-čvimbe
-pivo
-cigare
-paprikaš
-dobit komad
-školu
-umišljene
-naivne i glupave
-hvalisavce
-smrdljive
-što mi nevalja msn
Prijateljice:matea(sestra),marija,pepo,marina,
sanela,ana,marija prnjak,senka,ksenija,
marijica,maja,josipa,monči,livančićka,
karolina,ana,katarina,anna itd...........
Prijatelji:bego,gonza,rođo,toma,punca,hrvoje,
mirčo,juda,kićo,piko...itd............

GAVIN DEGRAW lyrics


MOJE KRALJICE:

Matea-moja sestra,baš mi je fensi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana-moja ljepa prijateljica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marija-maro moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marina-Rinči marinči moja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja Mirnica-kraljica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Senkić-zgodna maca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Željkica-moja jedina
Image Hosted by ImageShack.us


Naletinka-moja prijateljica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ksenija-moja crna ratnica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja-golubica moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 21.11.2007.

...kad prije....

..moram priznat da sam zapanjena kako dani brzo prolaze...i sretna sam zbog toga..kad okvirno pogledaš već je 12 mjesec i još malo i škola gotova....de nemoš bilivit....ugl...hm šta je bilo u školi..ništ posebno...imali smo neku prezentaciju o drogama i svidila mi se...to je tužno kad vidiš da se takvi mladi ljudi i ljepi..mogu drogirat...ja sam za zdravi način života definitivno...pa ipak treniram...hello.....ugl...fizika sprdnja..ja i marina se sprdale nešt..ko i uvjek....onda matematika....ana je išla na ploču i znala je...to je rijedak slučaj kod nas dvije...pa njemački,prevodili smo neku glupost i logika ko šečer na kraju al onaj crni..svi se bojimo tog smrknitog lica...nije žena ružna već strašna.....
LJUBAV:bez promjene...ladim se ladim,i u subotu ću bit s nekim,jer već pauziram sigurno 2 mjeseca i više nemogu izdurat....
PSIHA:umorna........




| Colorful (6) | Love | *-* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.