...ej...veliki pozz...PUNO ZABAVE...i komova...haha...




party...andrea...

...POSJETITE I MOJ BLOG...

...kisscerekkisscerekkiss...

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

ej pozdrav pipls...


...evo link mog samostalnog bloga...
zubo...mala(zajebana) nina...


evo nesto o meni....
1.OVO SAM JA
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
BAS JE SVJEŽE SLIKANO...hihi...

o meni::: mOjE iMe jE vAlEnTiNa
ok...ZoViTe Me NiNa jEr Mi Je To
nAdImAk.....ok a sad normalno...
trenutno imam14 godina
i idem u 8.C razred u 2oš...
best zenski friends:
ANDREA(s kojom imam blog)
PAVA,
ELLA,
KETI,
ANA,
LUCIJA....
..kesa,tea,cipa,jessica,tina,ivana.....
i hrpa cura kao
npr. mateja,sandra,mima,itd.....
best muski friends:mata,pauni,
demaj,zoki uz.,goran,domagoj,
zoran buk.,stjepan,buba,kopsi,
......itd.......................................
....kužs spiku....hihi....
volim zabavne i zajebane ljude.....
ne volim umisljene,nakurcene ljude
i one koji su malo glupi bas
kao osobe...nevolim kad je netko
sramezljiv,povucen
u sebe i slicno.....
volim jednostavno zajebanciju i
samo zajebanciju...........hihihi.......
luv ya sve vas koji posjetite
ovaj blog a i one koji to ne ucine nikad...
ugl sve vas pozdravljam....
...cmokenzi u dupenzi....
pusac by: NiNa zubo


zubo....zubo......&....party......party

...slikice nasih frendova i frendica...

...moj brat toni...(nice)...halloween...


Image and video hosting by TinyPic




petak, 31.10.2008.

.......MJAUUUU...VAAAUUUU.......evo i nas.....kužs spiku.....

...ej pozdrav pipls....voc ap....evo i nas....mi smo veoma opasne figure......evo mi odlucile da napravimo zajednicki bljog.....mi smo iz zdraljova....to je veljiko seljo u maljoj hrvatckoj republjiki(haha salja malja-mali mozgovi)......ne mi nismo siptarke ak ste to pomislili po ovom jeziku....mi smo lude,kull,zakon,opicene curke....kužs spiku....hehe....ninazubo & andreaparty...hehe.....imamo svaka svoj blog uskoro ce bit njihovi linkovi u boxevima pa posjetite i njih....kužs spiku.....pusa...cmokenzi u dupenzi....pozdrav............andrea i nina salju veliku pusu....zubo & party



| KoMaJ (3) | xD | =) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.