zauvijek ti

31.01.2021.


znaš to i sam mazo moja

Petrinja noću

30.01.2021.

jedan osmijeh

29.01.2021.


tokom dana samo jedan osmijeh sve ružno miče dalje od osobe koja stavi osmijeh na lice
znam da nije vrijeme povoljno za osmijeh ali treba se prisiliti osmjehnuti jer osmjehom pokazujemo svoju jačinu.

bez naslova

28.01.2021.

kako je lijepo spavati do 17 sati svaki dan onda ponoći imaš mira čitati omiljenu knjigu jer u tišini dok čitaš imaš osjećaj da se i ti nalaziš tamo u tom napisanom tekstu
potpuno uživanje svaku noć

Čuvam gazdaricu

23.01.2021.

nedam joj mira

22.01.2021.

malo se igram sa svojom gazdaricom dok jede ja joj nedam mira a ona se ne ljuti nikada na mene jedino joj smetaju moje dlake po stanu ali ih kupi za mnom jer ja sam stari pas i uskoro ću navršiti 18 godina sve je ok jedino što sam gluh ko top

dan zagrljaja

21.01.2021.

kako da se grlimo kako da budemo bliski kada nam se zbog korone brani i rukovanje. brani bilokakvo druženje jer ako se ne poštujemo pravila zadana zbog korone moramo biti izolirani od sviju pa i od onih koje bi rado zagrlili.
bliski kontakt zadugo neće biti dozvoljen tako da vam svima šaljem topli virtualni zagrljaj koji neće ugroziti ničije zdravlje
grlim vas sve

Max

20.01.2021.



Samo da Vam pošaljem pozdrav dragi prijatelji moje gazdarice

xxx

19.01.2021.



ne znam zašto

Poruka

18.01.2021.

Oznake: ISTINA

......

15.01.2021.

od kada sam se probudila od prilike prije dva sata stalno ovo pjevušim

malo

14.01.2021.

još samo malo i izgovoriti ću glasno da tebi zbog kojeg ne mogu disati ako nisam pored tebe, tebi kojeg nikada neću prestati voljeti, tebi kojeg sam godinama čekala i dočekala
još samo malo ljubavi jedina

zauvijek ti

13.01.2021.



Da da da
zauvijek ti
samo ti

da da da
uvijek tvoja
samo tvoja

svakim danom volim te više

bez naslova


Dobro je ponekad prokopati svoje misli jer onda jasnije vidiš svoje greške koje ćeš ispraviti jednom ako se potrudiš

dosadno mi

12.01.2021.

obožavam ih

11.01.2021.

za žute ruže mnogi misle da simboliziraju ljubomoru a one uistinu simboliziraju poštovanje

pramen

10.01.2021.



mislim da sam položila tečaj na svojoj glavi

čekajući da te pozove frizer

09.01.2021.



odlučiš stati pred ogledalo i sam si ošišati grivu

Maxić

08.01.2021.

ležim iza Andree i čuvam je jer je volim

baš me interesira


Znam da moje pisanje na blogu nije zanimljivo većini blogera što je normalno jer svatko od nas ima svoj ukus i svatko do nas ima svoj način izražavanja u pisanju teksta
JEDNOSTAVNO nije mi jasno kako možemo nekoga mrziti i biti toliko drski prema osobi koju ne poznajemo osobno i zašto mrziti nekoga zbog njegovog načina pisanog izražavanja.

ZAŠTO SE STALNO SVAĐATI ZAR MISLITE DA ĆETE SVAĐOM BITI POPULARNIJI ZAŠTO RASPIRIVATI MRŽNJU

PS glupa sam pa bi mi bilo drago da mi se objasni


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>