< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha


Killing Me Killing You Lyrics



Linkovi


m0lly

Tatjana

Ivančica

Tea

Došen

Mrak

mali crni anđeo

žuža

iva

Valentina na kvadrat

3 pubertetska djeteta

~Fallen Angel~

PROROK (!)

Propali snovi

Moj razred

izrezana mala



Sweet Child O' Mine Lyrics



U mojoj ulici ne prodaje se trava, ne prodaje se dim
lagao bih kad bi rekao da nemam što da izgubim
U mojoj ulici je glazba sasvim tiha a sunce lice miluje
ponekad ekipa skroji shemu koja tako smiruje, koja tako smiruje

Na moju ulicu pala je noć, ova mladost neće nikada proć
nijedan čovik ne zaključava vrata, pitaju se kapulom sa trinaestog kata,
za dicu nema veze sto su obukli štrace, oni su se rodili da postanu face,
igraju se, skaču, luduju i kriče, starija im braća skočila na piće,

procvale su ruže i zvijezde su sjale, uletija mi faca, ludilo brale,
fatala ga murija, vikali su di je, opet su se momci zavidali ka zmije,
moj stari prika je pronaša sriću, ciloga dana visi u kafiću
zapali duvan đira je gradom, pozove ekipu da se gađaju pikadom

U mojoj ulici ne prodaje se trava, ne prodaje se dim
lagao bih kad bi rekao da nemam što da izgubim
U mojoj ulici je glazba sasvim tiha a sunce lice miluje
ponekad ekipa skroji shemu koja tako smiruje, koja tako smiruje

U mojoj ulici je svanila zora, vjetrovi donose mirise mora
vruće je lito arja suva, kupi mliko i dvi kile kruva
lipo je vrime, cvrkuću tice, igraju na vatalo čopori dice
skupe se do podne i starije face, zavrte na briškulu na balote bace

pala je ura, na klupi u parku momak i cura,
zaglumija je lolu u velikom stilu, ugriza je za vrat slomija je cilu
na moju ulicu pala je noć, ova mladost neće nikada proć
cvitaju ruže, zvijezde u sjaju, bila bi baza da zauvik traju

U mojoj ulici ne prodaje se trava, ne prodaje se dim
lagao bih kad bi rekao da nemam što da izgubim
U mojoj ulici je glazba sasvim tiha a sunce lice miluje
ponekad ekipa skroji shemu koja tako smiruje, koja tako smiruje...



Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Elemental

Prsti jedne ruke

Zdravo, strance, daj da ti
ispricam svoj zivot
dok sjedim na klupi u parku s tobom
i pijem tvoje pivo

Fala na pljugi
opet sam u kurcu sa parama
i kad ih imam, svrbe me
takva sam jos od malena

Nisam jedino dijete
al' sam razmazena ko kraljica
pa ne cijenim darove
sto Bog ih pred me pobaca

I nisam stara
pa nisam mudra da prepoznam
dobre ljude sto me vole
suvise sam neurozna

Paznju dajem poznanicima
usputnim ulizicama
ego se osjeca bolji
kad mu je sve po volji

Ne podnosim kritiku
smijesak dajem laznom smijesku
i samo kad liznem bocu
mozda mogu priznat' gresku

I volim pohvale
od ljudi sto mi podvale
moj je mobitel pun brojaka
neznanih momaka

Uhvatim se kak' se zalim
da sam usamljena dusa
od sume ne vidim stabla
i pravo uho sto me slusa

Dragi strance
vec tesko drzim ravnotezu
sad ce jutro, idem kuci
glava puca, kapci stezu

I hvala bogu sto cu
u novi dan uc' trijezna
i reci frendovima ovo
sto niko jos ne zna


Ko prsti jedne ruke
prijatelju, ti poznas me
ko da se znamo oduvijek
ti lako citas me

Ko prsti jedne ruke
prijateljice, vjeruj mi
makar ne kazem to cesto
hvala na potpori

Ko prsti jedne ruke
prijatelju, ti poznas me
ko da se znamo oduvijek
ti lako citas me

Ko prsti jedne ruke
prijateljice, vjeruj mi
makar ne cujes to cesto
hvala na ljubavi
makar ne cujes to cesto
hvala na ljubavi
makar ne cujes to cesto, hvala ti

Zasto bas tebi sad se otvaram
ni sam ne znam
valjda lakse to radim s tobom
kog nit' ne poznam

Ti zaboravit ces lice
a ime ti necu rec'
mozda zato sto pazljivo
slusas me rijec po rijec

Poslije razic' cemo se
nikad se vise vidjet'
neces se vratit'
iskoristit' sve protiv mene, nece boljet'

Zato tebi pricam, strance
dok cakle se oci
dok tonem sve dublje
u ovoj besanoj noci

Tesko nosit' je oklop
sto me stiti od drugih
i ispod oklopa dok cvilim
ne cuje se moj urlik

Imam dojam da sam sam
makar svi su oko mene
nikom ne dajem previse
lako se preokrene

Pa to ispadne ko oruzje
od mene protiv mene
za mene povrijedit'
u mene uperit, mene sredit'

Frendova je malo
onih pravih, stvarno malo
a i njima tesko otvaram se
zbog tog mi je zao

Ti sad slusas moju pricu
mozes biti bilo tko
nocas otvorio sam previse se
previse rekao









ŽIVOT.....

Život je tek nepovratna rijeka sjećanja
što teče koritom neispunjenih želja,
propuštenih prilika,
neostvarenih snova;
a na kraju svog toka,
zajedno sa Suncem se gubi
u tihom smiraju bezdana........
A sve što ostane je tek rosna izmaglica sjećanja......


LJUBAV POKREĆE SVIJET.........

Tihim bespućima sumornih strana
Izgubljeni u posljednjim smirajima dana
Lutamo......
Tražimo draga lica, srodne duše..
Puštamo da nas nosi rijeka gradskih svjetala,
Koja se ulijeva u ocean nemira...
Pričamo o sreći, o ljubavi,
Tražimo oslonac,
A u biti samo tražimo nekoga da nas riješi patnje,
Da nas riješi boli koja ubija...
Postajemo robovi grada,
Robovi vlastitih sebičnih želja, prohtjeva, zabluda.....
Sanjamo o oslobođenju, o nekom novom životu,
O životu u ljubavi......
A što mi očajne duše dajemo????
Mi ljubav tražimo, a patnju dajemo....
Želimo sve, a izgubiti ne želimo ništa....
Što smo mi, što smo postali?
Gdje je nestala ljubav....?
Mislimo da se sve može kupiti,
Ali ne može ono najvažnije......
Ljubav koja pokreće svijet......




SRETNA DJEVOJKA

Večeras ću umirati još jednom.
Gledati ću tebe i nju, sretne, zaljubljene,
Ona i ti, tako lijepi par......
Gledat ću je kako se radosno smije,
Ona....
Moja nekad najbolja prijateljica,
Ona, ona koja je znala koliko sam te voljela,
Ona koja je znala svaku suzu koju sam zbog tebe prolila...
Ona koja me tješila, koja je govorila da ćemo biti skupa....
Ona koju sam neizmjerno voljela.....
Gledat ću vas kako se smijete, kako se volite, ljubite....
I ja ću se smijati...
Smijati ću se kao da ništa nije, kao da sam i ja sretna.....
Ta svi mi zavide što sam uvijek sretna, vesela......
Smijati ću se.......
A u sebi....
A u sebi ja ću vrištati....
Znam već, duša će me boljeti do krvi........
Znam već, plakati ću iznutra,
znam već, da ću noćas još jednom umrijeti....
I svakim tvojim poljupcem ja ću biti sve mrtvija,
i svakim nježnim dodirom ja ću biti trulija........
Noćas će jedna zvijezda pasti,
ta kažu da zvijezda padne kad jedna duša umre,
noćas će pasti moja zvijezda, ali tijelo će biti tu, živo....
Noćas ću ja umrijeti.
Ali ipak ću se smijati...
Ja vesela, vedra.......
Ja, sretna djevojka.......



Crno Perje

Oko mene


Nema tih kretena
do juznih slavena
gaze nas i lome nas
mi gmizemo dalje

Mi smo nesto slicno
maloj kisnoj glisti
radi sto god hoces
mi smo opet isti

Mi smo kamen, celik
mi smo ljudi radni
radimo k'o stoka
umorni i gladni

Nitko nas ne placa
nit' o nama brine
vidis sto te ceka
kad odrastes sine


Oko mene lazi i razuzdane zvijeri
oko mene lopuze i ratni profiteri
oko mene prevareni sakati junaci
oko mene pivo i teski narodnjaci

Daleko se cuje
glas iz lijepe nase
kako mi zestinu
zderemo iz flase

Na nasoj se peci
rijetka juha kuha
pojacati je treba
snitom madjarskoga kruha

Koliko je krvi
isteklo iz vena
da bi nase ulice
promijenile imena

Kolike su komunjare
preobukle kapute
gule kozu s ovca
a one mirno sute








Hladno pivo

Pjevajte nesto ljubavnopjeva

Godine provedene, zakopani ispod zemlje
postali smo skupina svirajucih zombija
u birtiji poslije trece Tedy rezigniran rece
momci, ne zelim dovijek biti podrumski covjek

Vremenom sve smo tisi
slijede prvi kompromisi
otud samo korak, dva
do pocetka poraza

Pjevajte nesto ljubavno
sigurno, tiho, sterilno
pjevajte nesto ljubavno
klinke svrsavaju na to

Prodali smo cak i muda, al' sviramo zato svuda
terase, festivali, vise smeca, lova veca
slusaju nas curice, penzioneri i bakice
i svi umni invalidi, senilni i gluhonijemi







I kad sanjam tebe vidim

Na tople jastuke
nebeske oblake
ljubav svoju stavljam
pred tebe da je cuvas

I Bogu se molim
da vise te ne volim
kad ljepota tvoja
drugog daruje a meni se ruga

A ja cu se maknuti
od svijeta se sakriti
i grijehe cu svoje
cijeli zivot nositi

Ko ti srce krade, ljubi bijelo lice
donosi ti ljubav novu
ja zbog tebe zivim, toga se ne stidim
i kad sanjam tebe vidim





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Koliko vas ima...


Free Counter


petak, 25.04.2008.

Evo par slikica od nedjelje iz Višnjevca......


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Eto toliko od mene.....

Sutra idem u Varaždin i nema me do nedjelje naveče.....

Pusa svima....








komentari (33) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.