Čudan dan

Danas je doista bio čudan dan za mene.nut
Vreme je uzasno..više volim leto i toplo, ova hladnoca me ubija.
Bez obzira na sve ovo ja sam raspoložena za 5.sretan
Išla sam u kupovinu danas sa prijateljicom, kuhala sam i pospremila.
To me usrećilo danas. Mama mi se javila da će doć u posetu sledeće sedmice.
Nije me videla tri mjeseca.....i bolje je što me nije videla u kakvom sam stanju bila. lud
Izgledam mnogo bolje...mislim da sam vratila težinu na staru više nisam jako slaba a iskreno i super se osećam. Nisam tužna niti razmišljam o prošlosti. Vratiću se kasnije na ovu temu.
Mamina odluka da me poseti me je obradovala. Zavrsila sam konačno svoj magistarski a odbrana će verovatno bit za nekih desetak dana.
Celi dan pevam i smejem se. sretan
Cimerica ne može da me prepozna. Danas me je pitala da li sam se zaljubila ili da li sam nešto pila. Isuse dragi, ni jedno ni drugo.
Naprosto se dobro osjećam. To moje dobro rasploženje pokvarila je jedna porukica na mobitelu. Prošlost....neki bi mi rekli da to ne bi trebalo da mi remeti mir i da se ne bi trebala obazirat na to ali dosta ne kužim kako netko može biti toliko prost.
Nakon večere uzela sam sve sklonit i dok smo se cimerica i ja smejale stigla mi je porukica.
21:37h Poruku šalje M :".....nedostaje mi....sretan"
Porukica sa točkicama ispred i iza slova. bang
Ove točkice ispred kužim da je hteo još nešto reć ali ove iza označavaju što mu nedostaje ( verovatno i Vi kužite što je mislio tim točkicama) i još je smajlića stavio na kraju.!!!!!!! puknucu
Koliko čovek može bit prost i koliko se netko može nisko spusti!!!!
Ljudska glupost i prostakluk me mogu iznervirat. Mislio je bit duhovit? Da li je mislio da ću mu što odgovorit na prostakluk? Što on misli...nismo u vezi mjesec dana i daje sebi za pravo slati mi takve porukice. Toliko o tome kakav je čovek. Živi sa bivšom devojkom i ima novu a meni šalje ovakve porukice. Sad je došao do granice da mi se gadi. Naprosto ga žalim.
Pitam se da li će kad prestati da me uznemirava. Nekoliko dana je miran i onda počne slat porukice na mobitel. Do sad sam ga ignorirala a to mislim činit i u buduće.
Hoću svoj mir i želim da živim svoj život.

09.09.2007. u 00:34 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gde je ljubav?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr