Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piše: Barbara, Alice ili Phoebe.

Lost and insecure
You found me, you found me
Lyin' on the floor
Surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me

~You Found Me
By: The Fray

Aurora Chenning
Image and video hosting by TinyPic
~Angel
"Every minute I spend with you
is like being in heaven and
looking in an angel's eyes.
"

Kevin Malloy
Image and video hosting by TinyPic
~Human
"If I could have one wish,
it would just be this, I could
take you to my soul
and show you all
the love there is.
"

Jhonny Den
Image and video hosting by TinyPic
~Human
"Sex, drugs and rock 'n' roll!"

Tiana Vessy
Image and video hosting by TinyPic
~Human
"Where there is smoke,
there's fire. Where there's you,
there's desire.
"

God
Image and video hosting by TinyPic
"Time is nothing.
The desire to love is everything.
"

Devil
Image and video hosting by TinyPic
"Pain is such an uncomfortable
feeling that even a tiny amount
of it is enough to ruin every enjoyment.
"

Arhiva:

Uvod
01. 02. 03. 04. 05.
06. 07. 08. 09. 10.

Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By: Aurora.

credits.

Designer
Basecodes
Adjustment

02.Most
01.04.2010.

*Za Arijanu i Tatjanu

Kevin Malloy

Sjedio sam na krevetu, a preda mnom je stajao stolić na kojem sam motao joint dok sam u ustima držao cigaretu. Svako toliko bih popušio dim, stavio ju sa strane i nastavljao se baviti jointom.

„Jesi li, napokon?“ –upitala me.

Okrenuo sam se, a Tiana Vessy me promatrala svojim plavim očima koje su izgledale umorno i bile su crvenkaste zbog speeda kojeg je pošmrkala. Nasmiješio sam joj se. Zamahnula je svojom dugom i potpuno ravnom plavom kosom. Sjela je kraj mene, a ja sam joj ispružio joint kojeg je ona stavila u usta i zapalila.

Povukla je nekoliko dima, te ga vratila meni, a ja sam legao na krevet, stavio glavu na jastuku i, gledajući u strop, pušio travu. Cijela je soba već mirisala na onu savršenu aromu, a ja sam se već počeo smješkati.

„Kevin...“ –Tiana je nagnula svoju glavu na moja prsa. „Voliš li me ti?“
„Naravno...“ –rekao sam joj.

Nasmiješila mi se.

„Kao prijateljicu!“ –nastavio sam.

Zakolutala je očima.

„Ti mene voliš samo kad ti je do seksa!“ –rekla mi je.
„Znaš da uopće nije istina!“ –uzvratio sam i dignuo se sa kreveta dok me ona ljutito gledala. „Uostalom, ti skočiš na mene svaki put kad si napaljena!“
„A to tebi smeta?!“
„Naravno da ne, ali ne možeš mi reći da te ja volim samo zbog seksa. Mi smo prijatelji sa povlasticama!“

Namrgođeno je pogledala u mene, a ja sam povukao još jedan dim trave i ugasio ju. Dignula se sa kreveta i krenula prema vratima dok sam ja bio nagnut na prozor. Brojao sam u sebi koliko će joj dugo trebati da se vrati u mojoj sobi. Čuo sam ju kako odlazi prema vratima, ali toliko puta sam vidio onakve scene da su mi već postale dosadne, ali i dalje su me zabavljale, na neki način.

Vrata sobe su se naglo otvorila i tako udarila od zid, a na ulazu je stajala Tiana. Promatrala me u tišini, a meni se osmijeh stvorio na licu. Znala sam da ne može otići jer nikada nije. Njene su prijetnje uvijek bile čiste izmišljotine. Puno sam puta čuo od nje da me ne želi više, da se više neće nadrogirana zabavljati sa mnom, ali puno puta mi se vratila.

Skinula je svoju majicu i bacila ju na pod, te požurila prema meni. Skočila mi je u zagrljaj, obgrnula noge oko moga struka, a ruke oko vrata, te mi utisnula poljubac. Rukama sam prolazio preko njenih leđa i odmah joj skinuo ljubičasti grudnjak kojeg je nosila na sebi. Stavio sam ju na krevet i skinuo svoju majicu kratkih rukava dok je ona skidala svoje jeans hlače.

Povukla me za kosu kako bih joj prišao. Utisnuo sam joj poljubac u usne, a zatim na grlu i spustio se na njene velike grudi. Dok sam ih masirao nježno sam joj jezikom prolazio po trbuhu dok je ona trzala zbog mojih dodira.

Povukla mi je ramena i pogledala me ravno u oči. Vidio sam njenu želju za seksom u onom trenutku; vidio sam joj to u očima i znao da bi svakog trena mogla poludjeti jer već nije osjetila moj ud u sebi. Bila je nimfomanka, što mi, naravno, nije smetalo, već godilo.

„Želim te!“ –rekla je stiskajući čeljust. „Odmah! Sada! Ovdje!!!“

Nasmiješio sam joj se i skinuo hlače sa sebe. Rukom sam prošao po njenom klitorisu, preko gaćica, a ona je trznula. Vidio sam joj kako su joj usne zatitrale. Nasmiješila mi se. Sjela na mene i poljubila me.

Lagano sam rukama prolazio niz njena leđa sve dok se nisam spustio na stražnjicu. Podignula ju je, a ja sam joj skinuo tangice koje su nam samo smetale.

Kad ga je osjetila duboko u sebi zastenjala je što je u meni budilo samo još veću želju za njenim tijelom. Ruke sam stavio na njena ramena i podignuo se kako bi ga osjetila još dublje u sebi. Počela se njihati po meni, gore – dolje i stenjati dok sam rukama prolazio po njenim grudima i svako toliko ih poljubio.

Prebacio sam ju u stranu, rašio joj noge i počeo ići gore – dolje u njoj zbog čega je ona samo stenjala i tražila od mene da joj još to činim, da ju dovedem do orgazma. Nokte je zarila u moja leđa, a na taj me način spriječila da dođem do orgazma prije nje.

Cijela se prostorija vrtjela oko mene zbog droge i alkohola koje sam isprobao prije seksa, ali pokušao sam se usredotočiti na ono što smo činili. Vidio sam da Tiana želi biti glavna i dopustio sam joj to.

Gurnula me, prebacila svoje noge oko moga tijela i sjela na moj ud. Krevet je tada počeo škripiti, a njeno je stenjanje odjekivalo prostorijom. Ja sam počinjao duboko disati, a zatim osjetio kako bih uskoro mogao doživjeti orgazam. Trudio sam se izdržati, ali nisam mogao; ne još dugo.

„Brže!!!“ –proderala se.

Ukočio sam se i, duboko uzdahnuvši, nabacio glavu za nazad. Opustio sam polako svoje tijelo.

„Nisi valjda gotov?!“ –upitala me Tiana.

Otvorio sam oči i nasmiješio joj se, a ona me ljutito udarila rukama po prsima.

„Rekla si da požurim!“ –uzvratio sam.

Odmahnula je glavom i legla pored mene. Podignuo sam gornji dio tijela i pogledao u nju.

„Uvijek sam te dovodio do orgazma. I sada ću!“ –rekao sam joj, utisnuo joj poljubac na usne i rukom prošao preko njenog klitorisa.

Počela je stenjati čim je osjetila moje dodire.

***


Zvono na vratima me probudilo iz sna. Podignuo sam glavu i pogledao u Tianu koja je spavala kraj mene. Naravno, nije imala namjeru dignuti se sa kreveta i otići otvoriti već sam ja to morao učiniti.

Duboko uzdahnuvši sam se otkrio, te sjeo na krevet i pogledao ispred sebe. Glava mi je užasno pulsirala, a to me već počinjalo iritirati. Svako jutros sam se budio sa užasnom glavoboljom koju niti tableta nije mogla ukloniti.

Dignuo sam se sa kreveta, napokon, jer je osoba ispred moga stana bila veliki gnjavator. Znao sam da sam morao požuriti i otići otvoriti, pa sam obukao samo bokserice. Nisam imao vremena obuči i hlače, a kako sam zaspao gol, morao sam obuči bilo što.

Požurio sam otvoriti vrata. Otključao sam ih i povukao, a preda mnom je stajao Jhonny.

„Vidim da si opet imao društvo.“ –rekao je i prošao kraj mene. „Gdje je Tiana?“
„Spava.“ –odgovorio sam zijevnuvši. „Što radiš ovdje?“
„Došao sam popričati s tobom. I odi obuči još nešto jer ne želim gledati tvoje spolovilo kako skakuće preda mnom dok mijenjaš razne poze!“

Nasmijao sam se, odmahnuo glavom i vratio se u sobi. Tiana je i dalje spavala. Pretpostavljao sam da nije ni znala da je netko bio u mojoj kući. Podignuo sam majicu sa poda i obukao ju, a zatim obukao i hlače.

Zatvorio sam vrata čim sam izašao iz sobe, te sjeo na jednu fotelju dok je Jhonny sjedio na trosjedu.

„O čemu trebaš pričati?“ –upitao sam ga.

Imao je ozbiljan izraz lica i mogao sam pretpostaviti o čemu je razmišljao, o čemu je želio razgovarati. Toliko puta smo o tome razgovarali, ali naravno... nikada nisam popuštao. Uvijek sam išao svojim putem, radio ono što sam želio... i možda bi me to moglo ubiti uskoro.

„Želim da se prekineš drogirati!“ –rekao mi je.
„O tome smo već razgovarali i znaš da neću.“ –uzvratio sam.
„Skoro sam umro prošli mjesec zbog toga. Zar ti nije stalo do života?“
„Već mjesec dana se ne drogiraš?“

Klimnuo je glavom.

„To je puno prijatelju!“ –uzvratio sam paleći cigaretu.
„Ne, Kevine, to je malo!“ –nastavio je ozbiljnim glasom. „Slušaj, koristiš više droga nego što sam ja, a mene je skoro dovelo do smrti. Ne znam kako sam preživio! Trebao bi se paziti!“
„Pazim se ja!“
„Ne paziš!“

Zakolutao sam očima.

„Stvar je u tome da ćeš umrijeti ako se nastavljaš drogirati!“ –nadodao je.
„Znam!“ –klimnuo sam glavom.
„Što onda radiš od sebe?!“

Slegnuo sam ramenima.

„Zar nemaš hrabrosti nastaviti živjeti bez nje?“ –upitao me.

Pogledao sam ga bijesnim pogledom. Znao je koliko sam mrzio kad bi mi netko nju spomenuo. Poludio bih u onom trenutku i ponašao se drugačije nego inače.

„Dobro jutro, Jhonny!“ –Tiana je izašla iz moje sobe i tako me spriječila u verbalnom napadanju Jhonnya.

Pogledao sam u nju, a ona mi se nasmiješila. Dignuo sam se sa trosjeda i krenuo u kuhinju.

„Kava?“ –upitao sam ih.

Kad su mi potvrdili stavio sam lončić sa vodom na vatru i pričekao da se zagrije. Pogledao sam u sliku nje i sebe, koja je bila zalijepljena na frižideru. Zaklopio sam oči i duboko uzdahnuo.

Nedostaješ mi...“ –pomislio sam.

Nitko mi nju nije mogao vratiti, a ja sam bio kriv zbog toga jer nisam vidio znakove. Davala mi je znakove da nešto nije bilo u redu, a ja ih nisam vidio.

***


Rekao sam Jhonnyu da vozi moj auto jer sam znao da ću piti kad budemo izašli vani unatoč tome što mi je on ponavljao da prestanem konzumirati bilo koju drogu i alkohol.

Nakon što smo odbacili Tianu doma, otišli smo k meni prolazeći preko mosta. Kiša je pljuštila, a to me užasno iritiralo. Mrzio sam kišu iz više razloga, pogotovo kad bi me ona podsjećala na prošlost, a prošlost... nju sam mrzio jer sam tada izgubila osobu koju sam najviše volio.

„Opa!“ –uzvratio je Jhonny.

Pogledao sam u njega. Usporavao je, pa sam pogledao s njegove strane prozora kako bih vidio u što je on to gledao. Primijetio sam kako djevojka hoda na trotoaru ispod kišobrana, ali unatoč tome je bila mokra.

„Pitaj ju da li joj treba prijevoz!“ –rekao sam mu.
„To sam i namjeravao.“ –pogledao je u mene, a zatim spustio prozor. „Hej, curo...“

Pogledao sam da li se okrenula. Stala je i laganim korakom prišla automobilu.

„Izvolite?“ –upitala je ljubazno.
„Kamo ideš?“ –upitao ju je Jhonny. „Mi idemo grada, ako trebaš prijevoz.“
„Dobro bi mi došao prijevoz, hvala.“
„Upadaj!“

Nasmiješila mu se, otvorila stražnja vrata i sjela na sjedalo. Pogledao sam u nju, a ona je maknula kapuljači sa sebe. Podignula je pogled prema meni i nasmiješila mi se.

Oblikovao sam usta u slovo o. Imala je jako nježan, prekrasan i anđeoski osmijeh. Njene zelene, vedre i velike oči promatrale su me dok joj je duga smeđa kosa padala niz lice.

Bila je tako lijepa...

14:42 - Komentiraj ( 12 ) Print - On/Off