< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga




Hej društvo...Evo i nas,mi smo dvije best frendice i odlučile smo napraviti zajednički blog...Naša treća polovica ima svoj(još nedovršen)...Nadam se da će vam se svidjeti...naše ludosti i zanimljivosti..Istina ne pišemo prečesto,ali kad se skupi dovoljno vrućih informacija tu smo....Zauzete smo školom pa nas ponekad nema na blogu dugo,ali mi to sve nadoknadimo...Željne smo vaših komentara i nadamo se da će ih biti puno...Pa ljudi moji,čitamo se...Pozdrav svima...Martina i Katarina




Blue Angel Fairy Floating Bubbles Gif Images

Blue Angel Fairy Floating Bubbles Gif Images



evo par slikica...
SLAĐA I MARTINA



INES I MARTINA



KIKA,TINA,SLAĐA,INES




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ado
Berek
Saša...
Kobre...
Brooke_the_bitch
Prpicaaaaaa....


Image hosting codes

Image hosting

Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts



OVO JE MALO O MOM OMILJENOM BENDU GREEN DAY-U....
(Kate bez ljutnje....naravno ovo je po mom ukusu..)

Image Hosted by ImageShack.us

-Evo nešto kratko ali slatko...
Green Day je dio Kalifornijske punk scene. Billie Joe Armstrong (gitara i vokali) i Mike Dirnt (bas gitara) koji su prijatelji od malih nogu osnovali su svoj prvi band, Sweet Children u Rodeu-Kalifornija, kad im je bilo 14 godina. Do 1989. bendu se pridružio i bubnjar Al Sobrante i promijenili su ime u GREEN DAY. Ubrzo nakon puštanja u prodaju jednog albuma bend je zamijenio Kiftmeyer-a sa Tree Cool-om. Tre Cool je postao stalan bubnjar benda.
Kroz rane devedesete, Green Day je nastavio svoj uspon ka kultnom bendu, a njihov drugi album Kerplunk (1992) im je samo pomogao u tome.
ALBUMI:-39/Smooth
-Kerplunk
- Dookie
-Insomnica
-Nimrod.
-«Warning».
Najvjerojatnije najpoznatija pjesma Green Day-a ikad napisana – «Time of your life» postala je pjesma koja se svirala u relativno tužnim situacijama. Ta je pjesma čak korištena u zadnjoj epizodi hit TV serije Seinfeld (koja je bila najgledaniji finale u povijesti TV-a) Zajedno sa Seinfeldom pjesma je svirama i na E.R. (Hitna Služba) i na još dvije serije.
Svi njihovi albumi su bili super prihvaćeni...a kako nebi oni su legendarni...No sadašnji American idiot rastura sve ljestvice i svi uživamo u čarima Greed Day-a...

BY:M@rtina......

Image Hosted by ImageShack.us



A još te volim


Hej da mi je znati gdje si sad
Dala bi sve na svijetu,zlato moje
Sve nebeske suze padaju,
U svakoj kapi vidim oči tvoje
Ne,nikada nećeš saznati
Što osjećam dok slušam naše ploče
Tu,u meni ima prkosa
Za 150 godina samoće
Ti nisi moj,ti više nisi moj...

A još te volim,volim,volim
nemogu bez tebe
I ti to znaš,
samo mi se nevraćaš
A još te volim,volim,volim
kao prvog dana
I ti to znaš,
samo mi se nevraćaš

Hej da mi je znati gdje si sad
Dala bi sve na svijetu,zlato moje
Sve nebeske suze padaju,
U svakoj kapi vidim oči tvoje
Ti nisi moj,ti više nisi moj...

A još te volim,volim,volim
nemogu bez tebe
I ti to znaš,
samo mi se nevraćaš
A još te volim,volim,volim
kao prvog dana
I ti to znaš,
samo mi se nevraćaš
A još te volim,volim,volim
nemogu bez tebe
I ti to znaš,
samo mi se nevraćaš
A još te volim,volim,volim
kao prvog dana
I ti to znaš,
samo mi se nevraćaš.....



Dvije zvijezdice

Ja sam samo tebe voljela
Svjedok mi je cijela ulica
Moje srce kuca za tebe,
A samo bijele ptice dolaze
Tvoje ime je na mojim usnama,
Poljubce sam tvoje ukrala
I dok svira neka draga muzika
Sve što imam samo tebi pripada

S neba padaju dvije zvijezdice,
Jedna za mene,druga za tebe
Preduga je noć što nas razdvaja
S drugom si ti,a s tobom sam ja

Ti si onaj dječak iz mog sna
Poljubce sam tvoje ukrala
I dok svira neka draga muzika
Sve što imam samo tebi pripada

S neba padaju dvije zvijezdice,
Jedna za mene,druga za tebe
Preduga je noć što nas razdvaja
S drugom si ti,a s tobom sam ja
S neba padaju dvije zvijezdice,
Jedna za mene,druga za tebe
Preduga je noć što nas razdvaja
S drugom si ti,a s tobom sam ja


Dear Mr. President"

Dear Mr. President,
Come take a walk with me.
Let's pretend we're just two people and
You're not better than me.
I'd like to ask you some questions if we can speak honestly.

What do you feel when you see all the homeless on the street?
Who do you pray for at night before you go to sleep?
What do you feel when you look in the mirror?
Are you proud?

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye
And tell me why?

Dear Mr. President,
Were you a lonely boy?
Are you a lonely boy?
Are you a lonely boy?
How can you say
No child is left behind?
We're not dumb and we're not blind.
They're all sitting in your cells
While you pave the road to hell.

What kind of father would take his own daughter's rights away?
And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?
I can only imagine what the first lady has to say
You've come a long way from whiskey and cocaine.

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye?

Let me tell you 'bout hard work
Minimum wage with a baby on the way
Let me tell you 'bout hard work
Rebuilding your house after the bombs took them away
Let me tell you 'bout hard work
Building a bed out of a cardboard box
Let me tell you 'bout hard work
Hard work
Hard work
You don't know nothing 'bout hard work
Hard work
Hard work
Oh

How do you sleep at night?
How do you walk with your head held high?
Dear Mr.president

nedjelja, 20.01.2008.

evo me...

Vidim,već se deru jer ne pišem ništa novoga,odnosno mi ne pišemo...ali ja ću biti tako dobrog srca pa napisati nešto...par riječi...i ovo je dosta....ma zafrkavam se...čovjeće pa tu ima za pisati,ali ja sam profić pa ću to sažet u par rečenica...Proslavili smo Slađin roćkas,i bilo je fenomenalno....khi...nova je prošla najobičnije,meni je bilo dobro,ali samo dobro..malo plesala.sve u svemu ock...Božić nam je bio pravi....Bijeli Božić...sve puno snijega...divno,pravi ugođaj...najdraži dio godine,naravno uz onaj kad se vidimo sa našim dragim korčulanima....eh da...Znam da sam napisala da nam i oni dolaze u 1 mjesecu,i došli su....bilo je super,naravno kratko kao uvijek,a meni posebno nezaboravno...Dogodilo mi se nešto što mi već tjedan dana ne da mira...Mislim da se radi o jednom malom,slatkom dalmatincu koji mi se stalno vrti po glavi...definitivno se radi o njemu...smijeh...ali to je sve što ćete znati o njemu,da mi ga nebi netko ukrao...identitet strogo čuvan...khi...samo znam da to nisam očekivala,jer on je stvarno sve što meni treba...ono što sam tražila...oboje smo sretnici...sretan...ipak,on je našao mene.ha....kao da je našao zlato....baš kao i ja...moram se ja malo zajebavati i na svoj račun..hihihihih...škola je počela,ali i to ćemo predurat,kao i svi ostali...nije to ništa strašno...to se mora a na nama je da odlučimo želimo li...ma to je dosta...idem spavat...evo veliki pozdrav mojoj Kati,Prpi,SLađi,Tei,Ines,Kiki,Moni i poseban pozdrav mom srčeku...hehe...i naravno vama u studiju i režiji...smijehsmijehsmijehnaughtynaughty....adio...MARTINA



Crucify My Heart (17) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.