Anderlog

08.10.2005., subota

Google Personal Homepage

Izvrsna stvar kod Google Personal Homepage je mogućnost drag-and-drop premještanja boxova. Taj AJAX je ludnica. AJAX sajtovi bi trebali pregaziti sve tradicionalne sajtove. Budući da mogu imati Gmail preview box, mislim da ću s My Yahoo prijeći na Google.

U petak je Google objavio svoj RSS reader.
- 10:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

06.10.2005., četvrtak

Web 2.0 conference

Počela Web 2.0 konferencija. Da li to samo ja osjećam naboj u zraku, slutnju nove velike eksplozije, web new wave.

Važan članak - What Is Web 2.0 Tima O'Reillyja.

U jednom drugom članku O'Reilly kaže:
Gmail is fascinating to me as a watershed event in the evolution of the internet. In a brilliant Copernican stroke, gmail turns everything on its head, rejecting the personal computer as the center of the computing universe, instead recognizing that applications revolve around the network as the planets revolve around the Sun. But Google and gmail go even further, showing that once internet apps truly get to scale, they'll make the network itself disappear into the universal virtual computer, the internet as operating system.


Google Maps.
- 01:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pitanje: kako naći i apsorbitati relevantne informacije?

Svaki moj boravak na Internetu otkriva mi nove čudesne ili u najmanju ruku zanimljive stvari. Neke od njih su čak životno bitne, neke samo poslovno. Kako naći ono relevantno, ono najvažnije? Problem traženja je danas recimo rješen, ali još se nitko ne bavi relevantnošću, selekcijom najbitnijeg. Sasvim je jasno da to nisu uvaženi i najposjećeniji portali. Ono uzbudljivo uvijek nalazim u nekim zakutcima Interneta.

Naime, uvijek postoji pitanje da sam ranije našao to i to, život bi mi bio drugačiji. Možda se ne bih trebao toliko mučiti. Kako sad stvari stoje, živimo u vrijeme konstantnih čudesa. A to je zato jer živimo u softversko vrijeme, a svaki dobar programer zna da je u softveru sve moguće, da je softveraš Bog i da može kreirati sve što zamisli.
- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

05.10.2005., srijeda

Writely - Word killer

Konačno imam web aplikaciju koju sam dugo trebao samo ju nitko nije nudio, znao napraviti. Writely mi konačno omogućava da sve svoje tekstove pišem i držim na webu. Toliko sjajnih featurea je ugrađeno u ovu betu da je to najvažnija web aplikacija nakon Gmaila. Samo se molim da ih kupi neka dobrostojeća tvrtka poput Googlea koja će naći načina držati ju ovakvom, tj. besplatnom. Autori imaju i svoj blog.
- 00:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.10.2005., utorak

Dobre stvari dolaze iznenada

Ponovo sam intenzivno počeo koristiti moj iPAQ. Vjerojatno zbog toga jer sam ga spojio na wireless, pa sad i doma i u uredu (a to znači skroz do Palića) mogu surfati. Konačno sam si sredio naše znakove, konačno sinhroniziram Outlook. Slušam glazbu. Čitam knjige. Pratim RSS-ove, Avantgo. Pišem na forumu, napisao sam i vijest za Monitor s njega. Probao sam i filmove gledati, ali nije neki doživljaj, jer je loš program/codec, inače bi bilo prihvatljivo u (na) nuždi. Spremam se probati Skype, skinuo sam aplikaciju. Jedino što još ne mogu je napisati blog na Blog.hr! Halo?

Posebno mi se sviđa ujutro iz kreveta pročekirati uobičajene stvari bez da sjedam za stol ili dovlačim laptop u krevet. Godinu i pol ga imam i koristim ga površno, a sad mu se iznova čudim. Jednako iznenada kao što je i iznenadni početak pregovora.
- 00:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.10.2005., ponedjeljak

Nedokumentirani feature

Danas sam vidio zahvaljujući zaboravljenom i "nedokumetiranom" featureu kako mi izgleda blog RSS. Izgleda dobro, posebnu draž mu daje činjenica da je idealan za Pocket PC. Ha, bit ću jedan od rijetkih, prvih koji ima RSS gifić za svoj blog. Eh, a da to ne bi bilo besmisleno onda bih trebao sve bilješke preusmjeravati ovdje. Doduše, u zadnje vrijeme dosta surfam i nailazim na čudesne stvari koje treba zabilježiti. A i ko što rekoh, u prijelaznoj sam fazi, sve bilješke ostavljam na Webu...

Hm, čini se da nešto ne valja. Neće ga stavit na My Yahoo.
- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>