Anderlog

03.06.2005., petak

3,66

Ne znam kak je sa drugima na SMS Cool listi, ali ja sam zadovoljan što sam dobio za svojih 3,66 kn. Glasao sam za sebe, jer sam zanemareni autor s Fresh liste ;). I oborio sam ovogodišnji rekord posjete, imam više nego sam imao kad sam objavio galeriju fotki s Laibach koncerta, link je bio na naslovnici Bloga, Monitora, na Iskonu i Forumu. Doduše, danas sam dosta odgovarao na komentare. Ali vidim većina je ipak došla s naslovnice Bloga, dakle s SMS liste.

Doista pojma nisam imao kako će ljudi reagirati na listu. Ali nisam ni sanjao da će ju dočekati toliko početno nerazumijevanje. Nismo ni htjeli razmišljali koliko bi ljudi moglo glasati, jer ipak je to SMS glasovanje na mediju kojem je temeljna odrednica interakcija. Ali htjeli smo to probati i osjetiti kako to funkcionira na Webu. I to bez uobičajene nagradne igre. Možda to doista i jest bezobrazno nuditi SMS glasanje bez nagradne igre. Ali to je eksperiment. Nagradna igra kvari rezultat istraživanja.

A dan je počeo tako da smo pomišljali zagasiti listu. Ajd, barem je lista preživjela prvi dan.

Inače, cool je dobiti povratnu poruku, koja ti kaže na kojem je mjestu blog za koji si glasao. Te povratne poruke su mogućnost za added value da ljudima ipak ne bude žao tih 3,66 kn. Volio bih imati baš cool povratne poruke koje će biti toliko dobre da bi mogle postati pravi smisao SMS glasovanja... nešto na što bi se mogao navući. ;)

A druga misija je 3,66 postane nevrijednost, nešto što možeš baciti jednom u životu. Za sreću.
- 00:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>