Anderlog

02.06.2005., četvrtak

Playtime

Ajd da iskoristim ovaj povlašteni trenutak dok se i ja nalazim pri vrhu neke Cool liste, jer primjećujem da ljudi dolaze, mnogo više nego inače.

Jesus koje reakcije! Kao da smo ih opljačkali. Jest da bi bilo bolje da se taj novac može usmjeriti direktno onima koji su zaslužni za blog - autoru i nama za održavanje servera i programske opreme, ali trenutno to nije moguće. Ideja je da tko želi marketirati svoj blog ili ga drugi žele podržati, dovesti mu publiku i da zbog nje piše, može. I cijena uopće nije velika (to mi je posao, pa znam), dapače, fenomenalno je niska kad se gleda omjer cijene i broja klikova.

Daj, zamisli, mi smo pohlepni jer nastojimo pokriti troškove održavanja Bloga. Da, fakat smo jadni i bijedni što cijelo vrijeme samo mi plaćamo cugu. Jebote, pa nikom nije rečeno da MORA platiti ako ne želi, ali bilo bi pristojno da se barem uvaži činjenicu da dobiva za badava nešto što KOŠTA.

A i ovo SMS glasanje košta, i ako ćete mirnije spavati, nema šanse da nam SMS glasanje (na Internetu!) donese profit i toga smo bili svjesni u startu. Ali svejedno to radimo, jer nas zanimaju nove tehnologije. Mi se volimo igrati. Jedini koji sigurno zarađuju pritom su telekomi. Njima ide dvije trećine novca od SMS-a plus još mjesečne dadžbine za broj.
- 16:10 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>