Anderlog

23.06.2005., četvrtak

Kratki osvrt

Bregović i čovjek iz sjene Kratki dojam s koncerta na brzinu napisao sam na naslovnici Monitora. MMS-anje nije funkcioniralo, jer je VIP-ova (ah, opet taj VIP :)) bazna stanica u Maksimiru očito bila preopterećena da bi propuštala glupe MMS-ove od 100 kB kad umjesto jednog MMS-a (1,5 kn) mogu proći stotine SMS-ova. Tek je kasnije nešto prošlo. Ja sam nešto fotkao, ali sam reko, ma zaboravi fotkanje, hoću uživat u koncertu. Osim toga, sigurno će napraviti DVD iz toga, pa si mislim čemu se gnjaviti. I bio je to jaaako dobar koncert. Svaki od pjevača je uloženom energijom zasjenio Bregovića koji se hrvao s gitarom i ukočila ga valjda briga da sve ispadne dobro. A onaj gospodin u žutom sakou s dugom kosom, jel to taj njegov učitelj gitare? Tip cijelo vrijeme stoji na metar od Bregovića i pazi na njega. Dodavači gitara se obično pojavljuju samo između pjesama, ali ovaj je bio cijelo vrijeme prisutan. Čuo sam da mu je u Sarajevu netko došaptavao hvatove, valjda taj tip. Sad toga nije bilo, mislim uočljivog došatptavanja, ali je tip bio cijelo vrijeme pripravan. Tifa je cooler, drago mi je da je publika tako toplo primila i pozdravila, Alen ima sreću da pjeva dobre pjesme, dok je Bebek dobro izvukao sve te rane radove Bijelog dugmeta koji su mnogo lošiji od kasnijih. Tifa nema puno pjesama (samo jedan album i nisu sve dobre), ali na koncertu su sve bile odlične...

Gledam što neki pišu na Forumu. Tifa kastrofalan?! Možda na zapadu. Ili izvan stadiona. Uostalom, ne vjerujte nikom.

A evo mali video (2:50, 7 MB, wmv format) koji sam smontirao od dijelova koje sam snimio, dok mi se još dalo :).

- 02:05 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>