Anderlog

21.06.2005., utorak

Koji bi to luzerski osjećaj bio propustiti Bijelo dugme

Koja fascinacija Bijelim dugmetom vlada. Tako nije bilo ni u ona vremena kada su bili na vrhuncu. Jest da su koncertna tehnologija i marketing napredovali, ali ovo je sasvim preko očekivanja. Popalilo se i staro i mlado. Oni koji nisu bili ni rođeni kad su se raspali idu na koncert sutra.

Baš me zanima koju energiju će pružiti u Zagrebu. Mislim da bi moglo biti bolje nego u Sarajevu, neće biti kiše, nije prvi put, nije trauma rodnog grada, nema "jebo Aliju" izjava. Ako se dovoljno opuste da uspiju uživati u svirci moglo bi biti jako dobro. I valjda je Bregović u međuvremenu naučio sve akorde. Nikad ne bih pomislio da ih možeš usporediti sa Stonesima, ali samo su Stonesi i papa okupili toliko ljudi u gradu. Mislim s plaćenom kartom. Definitivno religijski doživljaj, kao što svaki stvarno veliki koncert to jest. Nešto čega ćeš se sjećati cijeli život htio to ili ne.

Nisam ni znao da mi draga toliko voli Bijelo dugme sve do ove nedjelje. Kad god bi sjeli u auto, prije nego bi zavezala pojas ona bi naštekala player da nastavimo s slušanjem Bijelog dugmeta koje sam spremio za put. Pitam ju jel bi ti ipak išla na koncert? Pa naravno! Jebote, a karata više nema.

I skoro smo ostali bez karata. Kad mi danas dođe konobar u Paliću i pita me jel još uvijek tražim karte, kao ima jednu. Il dvije il ništa, velim. I pola sata kasnije evo njega s dvije karte. Ma svaka čast stari, moj deuxe iz makine. Koji bi to luzerski osjećaj bio propustiti Bijelo dugme u svom gradu.

Samo onu Selmu nikad nisam mogao podnijeti. No, dobro, i Stonesi imaju Angie.

- 23:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>