Anderlog

29.07.2004., četvrtak

Blogiranje je i dužnost i radost

Neki dan me kritizirao direktor jedne naše tiskarske tvrtke, koji se svojedobno jako bavio Internetom, i veli mi zašto ne osvježavam svoj Blog. A da inače redovito prati Blog.hr i da mu je cool. Pitam, ga jel pišeš, veli ne stiže. E pa niti ja. Ali evo. Pred par dana mi je direktor jedne druge uvažene Internet tvrtke javio da je konačno otvorio svoj blog.

Danas u Jutarnjem piše da čašica-dvije dnevno također produžava život. Odmah sam naručio čašu crnog za ručak. Kladim se da i redovito blogiranje produžava život. Jednostavno je zdravo, sređuje kaos u glavi, djeluje terapijski, blagotvorno. Đoging za glavu.

- 20:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #

09.07.2004., petak

Attention seekeri s ignore liste

Sinoć mi šalje kolega bloger mail sa citatom koji je navodno našao na Bugovom sajtu, jer zna da ja to inače nikad neću pročitati. Citat:

Što sprječava korisnike, primjerice, blog.hr portala da, opet primjerice, otvore potpuo besplatan račun (kod, recimo htneta) i nikad ga ne iskoriste osim za web prostor te imaju "prave" web stranice? Obzirom kako je u navedenom primjeru sve besplatno, opažam dva moguća razloga. Prvo, moguće je da nemaju stravično tehničko znanje potrebno za sastavljanje HTML dokumenta i nikakve volje da ga steknu. No ovu je hipotezu teško progutati uz letimičan pogled na kaljužu u kakvu su se spremni uvaljati da izbjegnu tu trunčicu učenja i registraciju besplatne domene...

Dakle, koliko glupi geek moraš biti da sročiš i objaviš takvo što?! Dragi blogeri, pa ajde onda, otiđite na Htnet uzmite si besplatnu domenu (za razliku od ove koju plaćate) sa slashom, htnet.hr je ljepša i primjerenija domena od blog.hr, učite HTML, budite dizajneri, zajebavajte se s FTP-iranjem... imajte prave Web stranice...

Ukratko, blogeri nestanite, postaje previše očito da jedna open source redakcija ima barem trideset puta više kvalitetnijih i inteligentnijih autora od onih koji rade u plaćenim redakcijama tipa Bug. Inače, Bug je jedan naš uvaženi časopis koji ima dobre recenzije veš mašina. Ali o Internetu pojma nemaju.

- 12:34 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>