rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Jaoooo...
moj život...

SoMeThInG aBoUt Me...

Ja...
E, pa ljudi moji!
IME:
Ana
PREZIME: nije bitnobelj
ŠKOLA: trgovačka
LJUBAV: slobodna
FRENDICE: Tenacerek, Ninakiss, Sekacerek,
Izabel, Dunja, Ivana, Patriša,
Lea...
FRENDOVI: SALEcerek ,
Robi cerek, Gioviycerek,
Andi, Jakopčin, Bagara
Ante, GLIŠA...co.
MSN:
ana02.brineta@hotmail.com
SPORT: vaterpoloooooooo!!!zubo
cerekcerekcerekcerekpuse



pJeSmE...

ReFrEnI mOjIh BeSt PjEsMi:

ŽiVoT mOj:
Život svoj, ne volim
ko tebe ja...
Život moj, bez tebe samo
stvar je prolazna, bez
tebe se na mom dlanu ne vidi
život moj...i zato nikad ne idi...crycrycerekcry

ZiDoVi:
Ovi zidovi,
duše imaju više
nego ti...
Soba stidi se, i
ona kaje se,
a tebe je zar ne baš briga...?? tuzantuzan

MoJe NaJmILiJe:
Rado te se sjetim
ljubavi stara jer me
svaka nova ljubav razočara...
Još zaborav vrijeme,
donjelo mi nije,
još o tebi maštam
moje najmilije...crycrycrycry


SLiKiCe..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us OvO sAm VaM jAaA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ZaDnJi dAn ŠkOLe...KaO sPaVaMo..HeHe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ja HvAtAm BoJu..HEhE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us oVo Sa MnOm Su DvIjE nAjBoLjE kOkE nA sViJeTu..Hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us NAJBOLJE FRENDICEEEEEEEEE!!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us mOjA nAjDrAžA mAtEjIšA.....PUUUFA!!!

Da To Je LjUbAv::


DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.

NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.

PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.

ŽELIŠ GA, JER ZNAŠ DA JE ON PORED TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.

S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.

S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.

SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.

OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

SVAKI DAN MU GOVRIŠ DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.

ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.


Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
DA, TO JE LJUBAV!

Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Prihvačaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA, TO JE LJUBAV!

S njim si zbog te neshvatljive mješavine boli, sreće i uživanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Dala bi život za njega?
DA, TO JE LJUBAV!

Pišem ti ovu poruku, NE ZA USPOMENU, j
er ona blijedi,
NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje,
VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!

Rekli su mi da dan traje 24 sata,
da sat traje 60 minuta,
da minuta traje 60 sekundi - ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vjecno...

Sreca? Sto je sreca sada znam.
To je svaki susret s tobom, tvoj dah na licu mom.
Sreca? Tvoj korak, tvoj glas, njezni poljupci kroz noc.
JEDNOSTAVNO - TI!

Zaslijepi mi vid - opet cu te gledati,
oduzmi mi sluh - opet cu te slusati,
rani mi srce - opet cu te voljeti!

Zvijezde mogu pasti,
sunce moze nestati, ali te voljeti necu prestati.
Mogu pasti planine i stati rijeke, ali ce te moje srce voljeti u vijeke.





srijeda, 12.09.2007.

TaKo SrEtNaaaaa...

sretanEvo mene OPET...rofl
Evo javljam se zato kaj mi je
dosadno doma (čekam Tree Hillsretan)
ali i zato kaj mi je u školi predobro!!nutnutthumbup
Danas smo se tako zekali
u školi da je to jednostavno nešto
predobro!!
Irenacerek, Tena, Izabel i ja od cura,
a od dečki Giovy, Macan, Andy,
Baraga, Davor (mafijašroflrofl)...
Bilo je predobro, Andi, Giovy i
Macan su nas stalno zezali!
Tenu su nazvali Shorty zato
kaj je niska...i kaže Andi:
Shorty Di Nuzzo...roflroflroflroflroflrofl
Onda smo se Irena i ja počele
smijat, onda je profa sterala
Andya u prvu...
I onda je Giovy nekaj provalio
i Irena se počela smijat roflrofl rofl
i reko joj je Andy (sa začepljenim ušima) da ima
tako iritantan glas,
da ju čuje i kad spava! roflroflroflroflrofl
Užas...
E, a pazite buku...
ja na Savskom išla kupit sendvič
i peko se kebab...
a izgledalo je ko odojak a frendicA i ja
malo prije tog pričale o odojku...
Uglavnom.. i provalim ja:
"Isuse, Tena pogle odojak"roflroflroflroflroflbang
Ova kaj mi je dala sendvič se tako
počela smijat i
rekla mi je da sam joj uljepšala dan!!
Hahahahahaha, koja bruka!!!!!!!!nutnutnut
eTO TO JE TO...
VELIKI POZDRAV:
ANTI, Pavelucerek, Domi...
i SVIMA VAMA!!!!!!!
Velika puuusa od
Ane!!
cerekcerekwavemahsmokinpartysretanroflroflrofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.