Andjeli i demoni

Koliko život može biti s....?!?!?!

OK! Jasno mi je da je nekima život dar, te da ima mnogo onih koji imaju super stanje u životu, ali život je sranje!
Da počnem ispočetka. Zamislite si život tako da nemate volju ništa raditi! Ja npr. danas htjela malo slikati, ali sve pripremim, kad shvatim da nema inspiracije. OK, to i nije neki primjer, ali to je tako. Moja okolina me počela bedirat, a kad se to dogodi nije ništa u redu kod mene, tad sam u transu, živim, ali nemam pojma kako funkcioniram. Inače sam ful dobre volje, ali imam fazu 1-2 dana u mjesecu kad nisam za ništa, ali nisam u PMS-u, a tad mi ni najbolje frendice ne mogu pomoći.
Zašto sam takva?
Život je sranje... nitko nije potpuno sretan, svi imamo probleme, a kad god upališ TV, radio čuješ za neku glupost. Nabrojite jednu osobu koja je sretna i zadovoljna svojim životom, toliko da ne može biti sretnija. Ja ne poznam nikoga takvog, ali kad se sjetim da ima onih koji nemaju ni ovoliko koliko mi imamo tek onda počne pičit depra. Tog stanja se meni jako teško riješit, prije par godina imala sam sve,a sad se sve promijenilo, pa i ja! Uvijek sam željena neku jako, jako dobru frendicu i imala sam ih i to ne jednu, ali naši odnosi su zahladili, dobro imam sada jednu super i još jednu koja je malo manje super. Ali svejedno, prije par godina imala sam 2 najbolje na svijetu, ali one su se promijenile, ja se promijenih, i sada više nismo naj. S jednom sam još uvijek OK, dok s drugom se skoro ni ne pozdravljam. Jasno mi je da očito nismo jedna za drugu, ali zar je to pošteno?!?!?! Prvo se s nekim toliko zbližiš da zna svaku tvoju i najmanju tajnu, a poslije te ta ista osoba napusti, ili ti napustiš nju. Meni je jasno da neki ljudi nisu za nas, ali nije u redu da se s nekim potpuno povežeš, a poslije potpuno prekinete odnose. To te u budućnosti blokira, ne želiš više se vezati za osobe, jer te strah da ti se ne ponovi ista situacija! Ja sam iskreno izgubila puno meni dragih osoba, još sam ful sramežljiva, i kako da se vežem za nekoga ko' mi se sviđa. No dosta o tome jer bi mogla pisati tako u nedogled.
Nisam dobre volje i ne da mi se pisat o tome ni o čemu drugome, pa idem dalje!

23.08.2006. u 20:11 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

True me

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Blog moje best frendice

MALE MUDROSTI

Čovjek sretne puno ljudi u svom životu.
Ali samo pravi prijatelji ostave trag
u njegovom srcu!

Tko izgubi novac, izgubi puno,
tko izgubi prijatelja, izgubi puno više,
a onaj tko izgubi vjeru i nadu, izgubi sve.

Jučer je prošlost.
Sutrašnjica je tajna.
Sadašnjost je poklon.

Nauči se da rane upisuješ u pijesak,
a sreću urezuješ u kamen.