sufixov kutak

15.04.2007., nedjelja

Dogodilo se jednom

Bilo je to naime jučer. Pijanstvo biblijskih razmjera. A dan nije obećavao da bi tako moglo finut.....
Naime pao je dogovor da Milat, Ajrin,Anica i mois odemo do popularnog Miletića u njegovu postojbinu na/u Gabrili/ma. Do dolaska sve je prošlo iznimno dobro iakko je bilo par blamova sa odabirom i kupnjom dara za majku dotčnog pozivatelja na objed. On inače ima u kući krvoloka u obličju «milog» kanarinca koji je meni počeo lagano nanosit traume svojim mahnitim obrušavajućim manevrima u blizini mog zračnog prostora. I kada smo postigli konsenzus oko odlaska u skipera na kafetinu,zaključismo da taj objekt opće ne radi subotom. Zaprepaštenje i nevjerica natjerala je našu malu skupinu da se raspadne i ode putima svojim.
Ja sam finuo u ajriš pabu u old gradu...
Pa u eminentnom lokalu u srcu Mokošice «Kiss» gdje uz taktove popularnog Mate Miše,Jasmina,Joška Čaglja i inih doajena naše estradne mlječne staze započeh svoju avanturu sa čašom.
I onako lagano cijeli u delirium tremensu,ne odem na Joleta na Gromaču,već u grad.
U Hemingwaya sam izvršio desant na jetru i bubrege mnogimod ponuđenih otrova koji bijahu pri ruci. Fuego sam istrpio čitavih 15 minuta i utekoh disat vani. Žena začuđujuće malo,maloljetnica pun penis. Ko ih pušta vanka u te ure pobogu. Doma su me dovele dobre vile kojima moram sagradit monumentalnu građevinu za dobro obavljanje posla. I prijatelju koji je vozio a pio je. Dosta.
Cijeli dan pokušavam se sastavit nekako i izać iz kuće. Ne ide baš....
Lalića nisam finuo opće...
Lipanj bladij lipanj...


<< Arhiva >>