andabaka

četvrtak, 11.05.2006.

alo kaj ima

kisswave lud sam rganiziramo ples sutra dežite nam fige da bude kul

11.05.2006. u 20:19 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...sve moje gluposti...
njami i headbang
moje želje

...josip...


Maja-my b3$Ł fr!3nd****niky & tina****
Dora
Dora&Flavia
Valnea & Silvija
Anita
Žužić
Leš
Martin
Andabaka
Dado
Mery
Iva
Marcy
Sanda
Tea
Petra
Petra
Čička
Monika,Dajana,Marina i Petra
Monika
Ines
Andro
Lux
Vuk
Lauc
Grga
Tea
Diana
Hana
Dajana
Marina
Mesarić
Cvetko
Ceki
Vlatka
Blaž
Irfan
stranica za spotove
jako dobra stranica
stranica za skidanje gluposti

MySpace Layouts

MySpace Layouts

layout for myspace

layout for myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

moji prijatelji

ima puno frendova
a to su:pogi,curic,deva,kuja,luka,luka,
nikola m,karlo,martin,dado,vuk itd...
a naj frendice tojest naj frendica maja kulaš,
pa ostale a to su;nikolina,nikolina,nikolina,
valentina,
mateja,ana,ana,celicka,grlicka
bartolovicka i šecer na
kraju marcela itd...

ja

ja sam:josip andabaka
imam trinajst godina
bavim se hrvanjem
dobro mi ide treniram
u dva kluba (inas i metalac)
tako se zovu klubovi
imam trening svaki dan
kada sam popodne u školi
idem u svojoj školi treninge,
a kada sam ujutro u školi
idem u zagreb na treninge
na kineozoloski fakultet
i na gšc.
volim sve vrste sportova
ali najvise hrvanje.