ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Basketball/Cartoons

And1games

Ovaj je blog napravljen na nagovor mojih prijatelja,derali su se na mene i prijetili mi...Al...pokušaval bum narisat nekaj o meni i mom omiljenom sportu...

Image Hosted by ImageShack.us

Friendster



MySpace

Air Jordan

Linkovi

Prisiljen sam na:

Karlo...blog od mojeg najboljeg prijatelja,super je...radi se po pravilima,i nikad ne vara...image hosting file

New York Kings



Nikol...moja prijateljica,radi uvijek sve po svom i nezna se odlučiti jel zaljubljena il nije..pa provjerite...

Jasmina...blog od moje prijateljice iz razreda,voli slušati Pink i Avril,pa ako vas što zanima o njima,uvijek je tamo ...i...moral sam ovo promjenit,znam bilo je dobro...al...

Marta...moja prijateljica iz razreda,ne želi kupiti naljepnice i promjeniti ime za komentare...hm


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





petak, 16.03.2007.

Za mog prijatelja K..?

Zakaj mi je slika tak velika,ima da to popraviš,jasno!!!!!!!!!!!!!!



| pljunite (6) | h.M. | # |

<< Arhiva >>