< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Just say something... Yes/No

Opis bloga

My life, my family, my friends and let*s party!!!




Hit Counter
Hit Counter






VOLIM

- svoju obitelj sretan
- iskrene frendove
- rukomet yes
- svog Marka (mačak) cerek
- medicinu thumbup
- pravdu
- profu iz hrvatskog smijeh
- valjat gluposti s frendovima wink

NE VOLIM

- kao većina nas...nepravdu,
zloću, umišljenost, egoizam...burninmad
- kad ljudi padaju u nesvijest
u trenu kad vide krv eekrolleyes
- matematiku
- perverzne profesore puknucu
- i još neke "sitnice" al never mind...




Provided by HerMySpace.com



KIONOTEKA...

KUĆA STRAHA- školska zgrada
KORAK DO LUDILA- školski program
NITI VIDIM; NITI ČUJEM- ujutro na prvom satu
TKO MI KRADE MOJE SNOVE- drugi sat
JADNICI- đaci
U ZMAJEVOM GNIJEZDU- kod ravnatelja
IZBAVITELJI- školsko zvono
KAKVI FRAJERI- profesori
VOJSKA PROTIV MARSOVACA- profesori i učenici
KUŽIŠ STARI MOJ- matematika
PRIČE IZ SKRIPTI- sastavci iz hrvatskog
TA DIVNA STVORENJA- biologija
SHOW GIRLS- na satu TZK
GRLOM U JAGODE- javljanje za bolju ocijenu
TRAMVAJ ZVAN ČEŽNJA- trojka
GOSPOĐICA KOJA NESTAJE- petica
OPASNE MISLI- razmišljanje o profesoru
NE OKREĆI SE, SINE- izlazak iz škole
POD SUMNJOM- opravdavanje izostanaka
DVIJE MINUTE PANIKE- zaključivanje ocjena
PROHUJAO S VIHOROM- školska godina
KUDA IDU DIVLJE SVINJE- na MATURALAC!!!!
NADZIRAM TRAČAK NADE KOJI ME BAVI IZ OVE TAME- kraj školske godine!!!!!!
thumbupnaughtyzujo




Provided by HerMySpace.com

MOJE PJESME

My heart will go on

Every night in my dreams
I see you. I feel you.
That is how I know you go on.

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on.

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never go till we're one

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not
go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on…


bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile

ponedjeljak, 04.02.2008.

Nema te više...

Prošla su samo 2 sata otkad te nema...samo 2 sata otkad tvoje plave okice više nisu samnom- a meni se čine kao da je vječnost! Imam puno prijatelja, puno onih koji su uz mene, koji me vole...ali ti si bio poseban...možda baš zato što ne možeš govoriti, što mi sve pokazuješ pokretima i svojim plavim okicama.

Zašto si morao otić tako brzo i tako iznenada??? ...da sam samo znala, bila bih s tobom 24 sata na dan, ne bi se odvajala od tebe, isto tako kako si ti bio uz mene kada sam ja bila bolesna, gledao me onim tužnim, ali preslatkim okicama i pazio na svaki moj pomak. Nisam mogla zamisliti dan bez tebe, bez tvoje slatke pojave koja bi mi i najtmurniji dan učinila ljepšim....malo je onih koji su vezani onako kako smo ti i j bili...malo je onih koji će to razumijeti, ali nije me briga i ne želim se ni cimnut na moguće komentare...

Bez tebe, moja mala srećo više ništa neće biti isto... tko će mi sada ostavljati ožiljke po ruci? Tko će me sad buditi rano ujutro i "šapnuti" mi da je gladan? Tko će mi spavati na radnom stolu i ne dati mi učiti? TKO ĆE MI ZAMIJENITI TEBE??? Takav, naravno, ne postoji...niti će ikada postojati...nikada, nikada, nikada i nikada!!!

Volim te mala moja srećo...you will be in my heart 4 ever!!!



Markić



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moje plave okice



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja ljubav "čita"lektiru...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mala spavalica



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marko i panda...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Panda čuva Markića ;-)



| Just say something... (25) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.