zivot je okrutan...

ponedjeljak, 30.04.2007.

STO SVE VOLIM.....

....iz naslova se vidi o cemu cu danas pisati....malo sam prckala po blogu i shvatila da imam samo postove loseg raspolozenja da ih tako nazovem....
sada cu pisati malo o onome sto volim....volim puno toga, no iz hrpe svega isticu se 3 stvari
1) MOTORI
2) RUKOMET
3) PLES
zasto svako od toga probat cu pojacnit i objasnit.... krenut cu od plesa...kao malena, stalno sam sa starcima isla u svatove i na zabave i gledala druge kako plesu...cinilo se zanimljivo i ja sam pocela cupkati sa strane...uskoro sam pocela odlicno plesati....plesem vec 12 god i mogu reci da sam sad vec odlicna u tome.... upisala sam se i na folklor na koji idem 5 godina..... mogu plesati na zabavama do jutra ili u disku dok mi noge ne otpadnu... svejedno je, samo da plesem....
....dalje....rukomet....ajoj.... obozavam ga...moja strast.....pratim nase decke od pobjede na svjetskom prvenstvu prije 5god.....bili smo fenomenalni....obozavam decke....njihove akcije....kretnje......a bome poneki od njih odlicno i izgledaju......jedva cekam prvenstvo u hrvatskoj, ako bude....mamin muz i ja smo vec odlucili da idemo gledat bar jednu.....
.....i na kraju.....MOTORI.......O-B-O-Z-A-V-A-M- -I-H-.....od kad sam mala, zapravo od moje 5godine, buraz je dovezao prvi motor kuci.....odonda,ludim za njima.....obozavam ih jer su tako super i odlicni i.....kad sjednem na motor, osjetim toliku slobodu, adrenalin, odlican je to osjecaj...pogotovo volim kad idem s burazom na moto susrete....fenomenalno je.....jedva cekam iduce.....
evo....uhvatili ste me kada mi je bio dobar dan.....cak cu vam i neke slikice stavit..... pusa svima.....ciao........

30.04.2007. u 17:04 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog gdje pisem o svim dobrim i losim stvarima u mom zivotu....nazalost ovih drugih ima vise....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

a sad malo o meni...

ime-Ana-Marija
datum rodenja-17.04.1990.
mjesto-Sirac(blizina Daruvara)
naj frendovi-Ljubica(Ljube), Josipa, Marija, Kruno
naj izlazak-a)s prijateljima- pice, ples, pjesma, ludiranje...
b)s deckom- kod kuce,pred tv-om ili u kinu, ponekad negdje vani sa zajednickom ekipom...
naj jelo- omlet, pizza, cevapi...
naj decko- duhovit, zanimljiv, simpa, visok, crn(ovo zadnje dvoje nije nuzno potrebno)cerek

jos nesto o meni


- jako sam dobra osoba,
- svima pomazem koliko mogu,
- jako sam duhovita,
- komunikativna sam,
- pomalo znatizeljna,
- uvijek za zabavu, ples i pjesmu,
- ne volim skolu, ali znam da cu nesto od nje imati,
- kroz zivot me vode misli- uvijek moze gore i zaboravi danasnji los dan i uzdaj se u sutrasnji