zivot je okrutan...

ponedjeljak, 16.04.2007.

i da, idemo dalje sa sranjima. imam 2 buraza iz maminog 1. braka(brak s mojim tatom bio joj je 2.), jedan je sasa, ima 27god, zenu ni djete, malenu doroteu, koju od srca zovem najbolja i najslada necakinja na svijetu; drugi je darijo,29god, radi u zg-u i jako smo povezani. e sad, upravo u vezi njega
je bilo big shit. volio je jednu zensku koja ga je motala oko malog prsta.
sve bi bio napravio samo za nju, a ona ga nije jebala ni 5%. i tako su se oni vjencali jer je ona trebala neku budalu koja ce ju maziti i paziti, a on je bio savrseni kandidat za to. od cijele obitelji jedino sam ja vidjela kakva je. a kako i ne bi kad je bila samo 3 god starija od mene. nakon 1god braka, odjebala
ga je kao staru kantu, a on je poludio. posjetio je svu rodbinu i oprostio se s njima. nakon pol sata nitko vise nije znao di se on nalazi. ostavio je samo oprostajnu poruku i crno odijelo i cipele u cemu smo ga trebali sahraniti....mozete samo zamisliti kako sam se osjecala... ta noc mi je bila najduza u zivotu. trazili smo ga posvuda, ali nigdje nije bio. u 5 ujutro javio se sasi i rekao gdje je. zavrsio je na psihijatriji u virovitici na ljecenju. tek sad je onakav kakav je prije bio(a prosle su 2god!!!!)
i sad ti budi pametan!!!!!!!

16.04.2007. u 18:15 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog gdje pisem o svim dobrim i losim stvarima u mom zivotu....nazalost ovih drugih ima vise....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

a sad malo o meni...

ime-Ana-Marija
datum rodenja-17.04.1990.
mjesto-Sirac(blizina Daruvara)
naj frendovi-Ljubica(Ljube), Josipa, Marija, Kruno
naj izlazak-a)s prijateljima- pice, ples, pjesma, ludiranje...
b)s deckom- kod kuce,pred tv-om ili u kinu, ponekad negdje vani sa zajednickom ekipom...
naj jelo- omlet, pizza, cevapi...
naj decko- duhovit, zanimljiv, simpa, visok, crn(ovo zadnje dvoje nije nuzno potrebno)cerek

jos nesto o meni


- jako sam dobra osoba,
- svima pomazem koliko mogu,
- jako sam duhovita,
- komunikativna sam,
- pomalo znatizeljna,
- uvijek za zabavu, ples i pjesmu,
- ne volim skolu, ali znam da cu nesto od nje imati,
- kroz zivot me vode misli- uvijek moze gore i zaboravi danasnji los dan i uzdaj se u sutrasnji