ja sam ...ewo malo slikica...

ime: ana marijaheadbang
prezime:znaju oni koji trebajugreedy
imam: 12.godinica-9.10
razred:6.b
najfrendice:ma swi
najfrend:svi[sam najbolji
o meni:dobra,plemenita...ma pitajte curke..naughty
najdrazi filmici:step up 1,2...mamin novi frajer...mamma mia...
naj pjevacica:rihanna,madonna,avril...
najpjevac:timbarlake,50cent...
UGLAVNOM
JA
SAM
JA
JEDINA
I
NEZAMJENJIA
.
.
.
.


ljudeki ja volim:
-msn
-blogich
-shoping
-cool ljudeke
ljudeki ja mrzim:
-licemjerne
-trknute
-glupe
-kuje i luđake


¤¤¤¤linkicy¤¤¤¤mjuza¤¤¤¤

lInKiCy

LeIcHy
sArChY i lEiChY
MaLa maGI
VeRcHy i TeA




Parni Valjak Lyrics









































































































<

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (2)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (6)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

hahahahahaha

thumbupsve i svasta i moja mastaroflwave
JOS SLIKICA




















I stole this layout at LayoutThief.com





Myspace graphics





Myspace layouts

slikice..

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

utorak, 24.06.2008.

....malo gluposti... :D

1. Ako je grijeh što te volim neka mi se to nikada ne oprosti....

2. Ako je ljubav droga, onda sam ja najveći narkoman!

3. Ako me ikada budeš izgubio, potraži me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - tražeći tebe!!!

4. Ako me ikada budeš napustio... smijem li onda poći s tobom??

5. Ako me ikada budeš ostavilo ostavi me na kiši da ne plačem sama.

6. Ako me ikada zaboraviš, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

7. Ako me voliš, ne pričaj nikome. Ako me želiš, ne daj me nikome. Ako me ljubiš, ljubi me nježno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprošteno ti je!!!!

8. Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima. Ako negdje postoji bol onda je to život bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

9. Ako nekog iskreno voliš, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.

10. Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda ću mu priznati da te voli više od mene!!!

11. Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu ću napisati tvoje ime, tako će svi anđeli znati koliko mi značiš...

12. Ako postoji sjaj on je u tvojim očima, ako postoji radost to je susret s tobom, ako postoji tuga to je život bez tebe, ako je itko voljen to si ti!

13. Ako se ikada poželiš javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otišao iz mog života, moje ime je tuga.

14. Ako si daleko ništa ne smeta, vječna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta.

15. Ako te ikada budem zaboravila bit će to posljednji dan u mom životu...

16. Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrašim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me želiš nazovi moj broj.

17. Ako te zaboli prošlost na mene pomisli bar, jer bili smo nekad najljepši par...

18. Ako ti gorko zaplače oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti duša, ako nema tko da te sluša, ako ikad vrisneš u snu nazovi me i JA BIT ĆU TU.

19. Ako treba ugasit ću svijeću i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porušit ću mostove, uništiti prošlost, otići u nepovrat samo zbog tebe.

20. Ako voliš nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.



| CoMeNtIrAj (33) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>