ja sam ...ewo malo slikica...

ime: ana marijaheadbang
prezime:znaju oni koji trebajugreedy
imam: 12.godinica-9.10
razred:6.b
najfrendice:ma swi
najfrend:svi[sam najbolji
o meni:dobra,plemenita...ma pitajte curke..naughty
najdrazi filmici:step up 1,2...mamin novi frajer...mamma mia...
naj pjevacica:rihanna,madonna,avril...
najpjevac:timbarlake,50cent...
UGLAVNOM
JA
SAM
JA
JEDINA
I
NEZAMJENJIA
.
.
.
.


ljudeki ja volim:
-msn
-blogich
-shoping
-cool ljudeke
ljudeki ja mrzim:
-licemjerne
-trknute
-glupe
-kuje i luđake


¤¤¤¤linkicy¤¤¤¤mjuza¤¤¤¤

lInKiCy

LeIcHy
sArChY i lEiChY
MaLa maGI
VeRcHy i TeA




Parni Valjak Lyrics









































































































<

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (2)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (6)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

hahahahahaha

thumbupsve i svasta i moja mastaroflwave
JOS SLIKICA




















I stole this layout at LayoutThief.com





Myspace graphics





Myspace layouts

slikice..

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

subota, 07.06.2008.

....more...uzivancija....hahaha....

...ey ljudeki moji mali pisem vam iz internet caffe-a u campu kazela...tocnije u medulinu...mjestasce kraj pule...suprac je evo sad smo se bas vratoli sa plaze...kupanja...sutra idem za zagrebcryno....ali cu opet doci...vjerovatno odma poslje skoliceyesbeljwinknaughty...hahaha...jucer sam bila na nekakvom koncerticu...evo ja se tu puno zezam i suprac mi je....hahaha...imam jos 15-ak minutica pa odoh...jako mi hali komp...vi...ali opet mora ....uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....sutra se budim u 8:00 madnocry...sve vas puno kissam...gibam...by...kommajte mi...kiss...puno suncanih pozzdrava iz medulina srca istre....by..



| CoMeNtIrAj (18) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>