moj pogled na svijet

"

08.11.2004., ponedjeljak

°°°LoVe Is In tHe AiR°°°

Ljudi...zaljubljena sam...U jednog dečka iz moje škole....
Ajmeeeeeeeee kako je zgodan!!!
Ima smeđu kosicu,crne okice...mljac....
Prije nekoliko dana sam pričala s njim,tip je totalno OK...
Ali ide u drugu smjenu...
Iako se to ne čini kao veliki problem,meni definitivno jest.
Pogotovo zato što je ovoga tjedna njima ujutro škola,a moje legice i ja baš i nemamo živaca da se budimo ujutro oko 11.OK,ispravak netočnog navoda-JA neam živaca da se budim tak rano ako ne moram.
Ali budući da sam ULTRA zatreskana,potrudit ću se...
WEEEEEEEEEEEEEEE
Zato sam se malo odvojila od bloga...
Ali kao što već rekoh:
ako se neš dogodi u ovom mom košmaru od života,VI ćete prvi zato saznati!
I´M SO IN LOVE.........
KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, Ana

P.S-danas je bilo OČAJNO hladno,a ja ko psajhopat (lol) u onoj majčici trikvart rukava...i am munjenicus!!!
- 20:29 - ma komentiraj srce moje (11) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

< studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~