moj pogled na svijet

"

25.10.2004., ponedjeljak

opet iznova...

...ne mislim na blog...Mislim,dakako o školi.Na neki način me veseli što je sutra škola,jer ovog vikenda zaista nisam ništa izlazila(KRIZAAAAAA),ali na ovaj drugi način željela bih da odmor traje 4ever...
Da mogu iskoristiti svaki dan baš onako kako želim,a ne kako mi to ostali nameću... :bonk:
Kao i ostalim curama koje su u ovim teen godinama,ljubav je trenutno najvaznija u zivotu.
Zar postoji ljepsi osjeccaj?Svi znate kako se osjecate kadavidite nekog decka..i srce vam zakuca sto na sat...ili kad kraj vas prođe simpa na skateu,a vi ga pozelite zaustaviti i zagrliti...
Kako schlatko...I sad se opet sjetim onih ljetnih dana...Ujutro samo kupanje u moru ili jacuzziju(naravno,jacuzzi je bio u hotelu,nama je ulaz bio zabranjen,pa smo nerijetko bili izbaceni)...a bilo je fakat puno komada...A navecer...u nekom klubu...pleses ko idiot,al bas te brigä...
A sad...melankolija je tu...hladno je...jesen pocinje mijenjati svoje tmurno lice...da se prisjetim prosle zime?Ne.Suze mi idu na oči.Evo jednog prizora...prosla zima...Nova,Mare i ja trcimo ulicom...zaustavljamo se pred njihovom zgradom i sjednemo na klupicu.Tracamo sve i svakoga...Na ogradi su ONI.Decki koji su stariji od nas,ali nas ne podcjenjuju.Zezamo se s njima.Bacamo im petarde pod noge..A ova zima?Iako bi se sada ulicom trebao zacuti smijeh s ograde na kojoj su nekada sjedili decki,nema smijeha.Nema ni deckiju.Znam dobro zasto...Otkad M. vise nije tu,sve se promijenilo.Nije samo njegova smrt utjecala na "promjenu".Zapravo,ona je bila najmanji razlog.Promjena se zbila jer smo "odrasli" u zadnjih godinu dana.Ja..osjecam se starije.Prije godine dana moj zivot su bile moje frendice,spotovi na MTV-u,izlasci u kino i poneka simpatija.Sad su glavne stvari decki,izlasci u klubove i ona zelja...zelja da i ja predstavljam NESTO...da nisam ovdje bez razloga...ma nisam.Znam da nisam.Trebalo mi je mnogo vremena da to shvatim...
Veceras sam melankolicna.Ćopila me nesanica.Boli me trbuh očajno...Auch..
Za par minuta slijedi i drugi post...nasrecu malo vedriji...
- 04:14 - ma komentiraj srce moje (0) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~