[...i tako...] - ...every 2nd chance begins...with a 1st step... - Blog.hr

srijeda, 26.09.2007.

[...i tako...]

hey,yo!kaj ima kod vas?ja sam bolesna!prvo prošli tjedan nisam išla u školu u četvrtak,pa sam ostalo išla i odem jučer doktoru i ispadne da imam temperaturu i druge stvari pa nesmijem u školu neg u četvrtak opet na kontrolu te ćemo onda vidit kaj je!voljela bih da ne idem ni u petak...da mi to bude kao neki produžni vikend!kaj da vam velim?!od sveg oog kaj me prati već zanja 2 tjedna ostali su samo šmrknjekissnut,glavoboljanamcor i još neštokiss
no,da ja vam dam jednu pjemsu koju sam napisala za jednu osobu(trebalo joj je za zadaću)!eto...stavit ću vam je a vi komentirajte!

hey,yo!check this out!
neki dan dođem ja doma iz škole
i sjednem za komp...
dosadno mi bilo,pa rekoh:odoh ja na net!
e,i tu ti nastade priča!
odem ja prvo do Dinamovog weba,
tamo prvo ići uvijek treba!
nastavim dalje do youtube-a i pogledah neke filmiće
kad skužih da se neki lik u pozadini miće!
dalje,otvori mi se neki prozor kad Vlatka Pokos na reklami,
o moj Bože!ne znam šta bi!
izgasih ja to,nastavih dalje,bježi koliko me impulsi nose
kada mama je došla,vidjela je kako se impulsi ludo troše!
rekla mi je da smjesta ugasim komp i odem sa neta
a mama ne zna da trebam otići još do sajta od connecta!
kažem ja njoj dobro i ugasim ekran,
kad ona otišla je,upalih ga opet i nije me sram!
pogledah novosti od connecta,skinuh koju njihovu pjesmu
i poslala sam im poruku na njihovu mail adresu!
e sad tek mirna srca mogu ugasiti internet
i na sekundu,zaboraviti na cijeli svijet!



nadam se da vam se sviđasretan


bok!mahwave

kizzakiss

i

love yacerek



vaša anchywink

26.09.2007. u 19:57 • 6 Komentara Print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

me!me!!me!!!

O MENI:
ime:ana-marija
nick:anchy
godine:15
slusam:hip-hop,rap,r´n´b i malo rocka
idem u:hotelijersko-turisticko uciliste
bavim se:glazbom i skolom
hobby:rukomet,klavir,pisa-
nje pjesama,setanje,rolanje...
na ovom blogu cete citati o:
¤mom zivotu
¤glazbi
¤rukometu i nogometu
¤ponekad ce se naci koja moja pjesma...
¤i drugim stvarima koje zanimaju mlade...bokwavemahpjevafino
...hear ya...


anchywinkcerekbeljfino

Linkovi

Dinopjevathumbupcerek
Lorenapjevamahcerekcerekthumbupkiss
Lucypjevacerekwave
Kikachcerekkiss
Delilacerekwavekiss
Sanjawavekiss
Robywavekiss
Kranjawavekiss
rap music guy
muškarci su svinje
Tamara
Ana 7.b
k**a u martama

moja top-lista tjedna!

evo.tu vam budem stavljala moju top listu tjedna!

od 24.9.2007.-30.9.2007.:
1.50 Cent feat Justin Timberlake-Ayo tehnology
2.Ne-Yo-so sick
3.connect-majstore
4.Nelly Furtado-All god things(come to an end)
5..Justin Timberlake-Lovestoned

Gdje me se kad može nać i vidjet...

28.9.2007.-Dom Sportova(10 godina Otvorenog radia)beljwavethumbuppjeva

Design Info

Designer Zoka † Design
Image hosting /#
Software

Microsoft Frontpage 2003 Adobe Photoshop Notepad