[...hayde-ho,blogers...] - ...every 2nd chance begins...with a 1st step... - Blog.hr

petak, 31.08.2007.

[...hayde-ho,blogers...]

hello!
primjetih da se nisam dugo javljala.evo,pripremam se za školu i tak to.tream kupiti novu torbu,bilježnice,bla,bla,bla...*ugl,imam puno posla.i mislim,psihički se pripremam za srednju.samo Bog zna kakav ću stres tamo imati...a i sama si ispunjavam raspored....to će bit *otp ovako;škola,učenje,gitara,satovi pjevanja,malo klavir svirati(za svoju dušu),napisati koju pjesmu,pa praksa,čišćenje kuće,izlasci...uffff....evo,već jedva čekam zimske praznike!imam već jean dogovro za izlazak u kino...sa dve frendice=D.sam se nadam da nebu otkazale...no,dosta škole!

evo,jučer Dinamo izgubio od Werdera.mislim,dečki su se pošteno borili al je sudac bio *srnje.baš bih voljela znati za kolike je to on pare pristao sramotiti se na Maksimiru i dokazati da je zaista loš sudac.mislim,dosuđivao je nikad neviđene 11-erce,davao žute kartone kao neke igračke,zamagljivalo mu se pred očima kada je Werderovac napravio faul...meni su živci skroz otišli kad sam to gledala.onak,možda ja jesam žensko,al se razumijem u sport.ja sam vam osoba koja se kuži u sport,glazbu,slikanje,modu...ma sve =Dsa mnom vam nije *prbl pričati.i tako,to je bio veliki dan,pun razočaranja u svijet nogometa.mislim,onoga kaj se tiče poštenih igrača i sudaca...

well,kida ja odavde,vi mi uživajte u blogu i danu....

LEGENDE:
*srnje-sranje
*prbl-problem
*ugl-uglavnom
*otp-otprilike

31.08.2007. u 00:17 • 2 Komentara Print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

me!me!!me!!!

O MENI:
ime:ana-marija
nick:anchy
godine:15
slusam:hip-hop,rap,r´n´b i malo rocka
idem u:hotelijersko-turisticko uciliste
bavim se:glazbom i skolom
hobby:rukomet,klavir,pisa-
nje pjesama,setanje,rolanje...
na ovom blogu cete citati o:
¤mom zivotu
¤glazbi
¤rukometu i nogometu
¤ponekad ce se naci koja moja pjesma...
¤i drugim stvarima koje zanimaju mlade...bokwavemahpjevafino
...hear ya...


anchywinkcerekbeljfino

Linkovi

Dinopjevathumbupcerek
Lorenapjevamahcerekcerekthumbupkiss
Lucypjevacerekwave
Kikachcerekkiss
Delilacerekwavekiss
Sanjawavekiss
Robywavekiss
Kranjawavekiss
rap music guy
muškarci su svinje
Tamara
Ana 7.b
k**a u martama

moja top-lista tjedna!

evo.tu vam budem stavljala moju top listu tjedna!

od 24.9.2007.-30.9.2007.:
1.50 Cent feat Justin Timberlake-Ayo tehnology
2.Ne-Yo-so sick
3.connect-majstore
4.Nelly Furtado-All god things(come to an end)
5..Justin Timberlake-Lovestoned

Gdje me se kad može nać i vidjet...

28.9.2007.-Dom Sportova(10 godina Otvorenog radia)beljwavethumbuppjeva

Design Info

Designer Zoka † Design
Image hosting /#
Software

Microsoft Frontpage 2003 Adobe Photoshop Notepad