.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Uh jebote

Linkovi

sio
Anchy
Katarina
Vrdo i Lovra
Nena

....malo o nama....

waveANCHYwave
..Zovem se Ana...
..prezime nije bitno...
...rođena 5.2.1993...
...volim pitiparty,zabavljati se i naravno svoje frendove i frendice..i naravno SIEKA...kiss
...ne volim kad se neko ne zna normalno ponašat,kučke...cry
...naj frendice:Gaby,Miha,,....
Biggy,Renchy,Matea,Lovra....
...frendovi:Sio,Nix,Fićo,Fiki,Jelas,Stjepan...
,Kaso,Mesar,Cmrk,Ivan,Kuzma,Hrky,belj:
David,Nenad,Božo,Zeko,Božidar,Cico itd...

waveSIOwave
...Zovem se Silvio....
...prezime nebitno...nut
....rođen 29.7.1994...
...volim zezat ljude,zabavljat se,Anchycerek,,,,,
....ne volim glupe ljude,kad netko laže,i Nenu...cry
....frendice:Anchy,Miha,Lovra....
Gaby,Anita,Jelena,Martina...
,Matea,Biggy...kiss
...frendovi:Nix,Fićo,Vrdo,Fiki....belj

utorak, 15.04.2008.

Evo i mene.....

Hej haj preston prascic.....boze....k.... da......ovaj tjedan je bil fantastican sve do danas.......smrc,smrc.........da krenem od pocetka........Prvo moral sam ici kod trule prosli tjedan.....bilo je zakon......vrdo drka.....zajebancija je bila za pamtiti........ja sam krepal od smjeha......kad smo vec kod krepanja inace se hocu ubiti zbog jedne cure........i tak.....u petak navecer mi je mama otisla u medugorje.......u petak nisam znal kaj da radim sam doma.....dosadno mi je bilo......u subotu smo se nasli kod mene.......bebach(Anchy),Nyx,Fico( inace s njim sam se posvadal jer je ani nekaj rekel kaj ja nisam rekel....ako to ne shvacate onda cete shvatiti ovo......SERE......),Miha ,Gaby, Biggy i ja......neki su otisli doma u 4 jedino smo Biggy,Anchy i ja ostali duze......zajebavali smo se 100 na sat...na pocetku je bilo dosladno.....ali kasnije.......i oko 5 je Biggy otisla tak da je samo Anchy ostala.......zajebavali smo se sve dok nisam .........a cudno....ne mogu vam to opisati.......u nedjelju smo se samo Anchy,Biggy i ja nasli kod mene.......isli smo rano doma......tj Anchy je kasnila i njezina baka nas je idla na pola puta.......ona mi je nekaj rekla( netrebate to znati)..........jucer mi je bil super dan.....cijeli dan sam se zezal i zabavljal.....bil sam odlicne volje.....cudno jer sam to rijetko.......a danas.......svijet mi se srusil......ah nema veze......zivot ide dalje........nadam se da ce me to proci......tesko jer VOLIM tu osobu.......OBOZAVAM JE...........SVE NAJ..........ZIVOT BI DAO ZA NJU.........ali zivot je SRANJE........ja se nadam da je vama sve BAJNO i SJAJNO........ Pozz.....Bebachu,Neni,Nyx,Mihi,Gaby,biggy,matei........ BRACA BEZ GACA the best 4 ever...........

- 21:53 - Comment To Anchy i Sio (12) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.