< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (17)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

o meni, prjatlih, hobijih, šoli in nasplošno o "lajfu"


I'M JUST ME AND THAT'S ALL I CAN BE.
NO MORE, NO LESS, NO SECOND GUESS.
I LAUGH, I LIVE, I CRY AND
SOMETIMES I WISH THAT I WOULD DIE.
SOME DAYS I'M FUNNY, OTHER I'M NOT.
SOME DAYS I'M OVERDRIVE AND I CAN'T STOP.
YOU MAY NOT BE LIKE ME,
BUT THAT'S OK, THIS IS ME
AND THAT IS HOW I STAY!





evo nekaj o meni:
----JAZ SEM: Anja
----ROJENA SEM: 5.11.1991
----ŽIVIM V: Dolgi vasi
----RADA IMAM: odbojko, košarko (in
košrkaše..........cerek),
======delfine in mačke,
======prijatelje: lep pozdrav
Anji, Anji, Mariji, Tajdi, Maruši, Ani
Tamari, Andreju, Manci, Idi, Urški in
CEUMU 2.A (seveda je 2.A THE BEST!),
======ANDREJA!!!cerekkiss
======glasbo (poslušam use kr mi
pride pod rokerofl),
hmmm...pa tok bom rekla, nasplošno
uživam "lajf",rada mam pa vse razn tega tle:

----NE MARAM: dvolične, važne ljudi polne
samih sebenamcor,
======GRDO VREME,.....rofl





blogi, ki jih berm:
(če kdu hoče da ga dodam naj
napiše v komentarju!!wink)

- marya
- tamara
- ema
- dinek
- foreverus5
- sandra
- dem!
- xdesign

evo nekej o moji frendicah. joj sej ne vem pr keri bi začela.
no pa gremo počasi povrsti.

anja - še ena moja soimenjakinja,
spoznale smo se lani, k smo pristale
v istmu klasu. drgač živi zlo dalč, blizu
meje s hrvaško. preprosta, vesela oseba,
ki se rada heca in smeji, naživce ji gresta
bratca, k ji non stop nagajata. igra tamburice,
mave pa neki skupnega, sovražva istga človeka,
ona že ve koga mislm...ne?? hehe drgač pa
zakon prjatlca, ki ji nagaja angleščina. aja da ne
pozabm, je vlka ljubitlca oth-ja, k js..hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tajda - ona se nam je pridružla šele letos, k
je pršla iz gimnazije želimle v nas razred. je
ful zakon oseba, zabavna, zdravn nje ti ne
more bit dolgčas. rada in ful lpu riše, čeprov
bo ona tu zanikala. skupi prebijamo dolgočasne
ure pouka in živciramo ostale sošolce in sošolke,
ki postanejo pošta za najine listke. nevem kaj nej
še rečm, razn tega da sm ful vesela da smo se
zaštekale, kr na začetku še med počitncami, ki
me je dodala na msn, se ni najbulš začelu, kr
kdr mi je pisala mene nikul ni blu za računalnikom
k sm pa pršla pa nje ni blu več, tok da smo se
prvič zares pogovarjale šele k se je začela šola...hehe
ej tamala važička, ostani taka k si, rtmf***

Image Hosted by ImageShack.us

ana - zakooon frendica, lahku ji poveš vse
kr ti leži na srcu in veš da za tu ne bo vedlu
pu sveta. je z iste vasi k js, sicr smo se
zaštekale šele letos poleti, ampak dobr.
pridna in uspešna v šoli, rada ma dobre
žure, pa uglavnm nimam več kej dost rečt,
ona itak ve da brez nje svet ne bi funkcjonirou,
ne ana,, hehe!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ida - ma z ido smo frendice šele eno
leto, spoznale smo se lani k smo
pristale v istmu razredu. tok k ana
zakon frendica k ji lahk vse poveš,
rada se heca in žura, poleg tega je
pa tut pridna. k bo zvedla da sm pisala
tle o njej me bo zadavla, mam srečo da
me ni v šoli..hehe....bom rajši nehala da
se mi res kej ne zgodi, ne ida!!!!!????

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marija - ena zakooon, ampak res zakoon
frendica s hrvaške. lahk ji vse poveš, prijazna,
vesela, za hec. na žalost se ne mormo nikokr zment
za počitnce. upamo da bomo mele zdej, čene pa za
novo leto več sreče. zdej k se je začela šola jo bl mau
slišm, fuuul jo pogrešam ampak bo za potrpet!!! velika pusa!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tamara - še ena zakooon, zakooon frendica
s hrvaške. spoznale smo se prek marije in se prec
zaštekale. čakam sicr da si zrihta msn, drgač pa mail
in blog laufata napounu!!!!! je vesela, preprosta oseba,
ki obožuje konje..hehe. kumi čakam da pride k men na
počitnce, če bo sreča bo to že zlo kmalu. drgač pa nimam
kej druzga rečt, preprosto je zakon oseba, nimam pojam kaj
bi brez nje. velika pusa!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maruša - tut z njo se poznam že od mejhnega,
skupi smo hodile v šolo od 1-4 razreda,
zdej smo pa spet sošolke v gimnaziji.
zakon prjatlca, vednu bo pomagala,
je sicr bul merna a ma vseen velik problemov
hja ne more si pomagat, ampak življenje si
vsak dan bul zakomplicira. drgač pa velika
glasbenica, igra klavir, obožuje bon jovija in
igra v mejhnm bendu k se šele sestavla skupi.
je muhaste narave in včasih slišš od nje tut kak
dobr vic, je pa pridna in vzorna dijakinja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nika - moja sošolka, vednu za hece in
akcijo, rada ma svoja morska prašička,
uživa v življenju, ne sikera se preveč
zaradi stvari, ki se jim reče šola, vedno je
nasmejana, zakon oseba in prjatlca!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
manca - istu k ida je moja nova sošolka,
rada se heca, velik se smeji. skregana je
z matematiko in fiziko, najbul je vesela k vidi
čahuko, njeno veliko prjatlco(profesorca fizike),
ne manca..hehe, drgač pa čist preprost oseba
in res zakon prjatlca!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sara - istu nova sošolka, pridna, vestna in
vednu ma vse zrihtanu kar je povezanu s šolo,
največkrat tarča koperanja zvezkov, ampak ji vrnemo
z drugimi uslugami. rada se smeji, čist preprosta oseba
in res zakon prjatlca, kero je dobr met ob sebi!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
urška - kljub temu da je 4 leta mlajša od mene
je fuuuul zakon oseba in prjatlca. dost smo ble
skupi zarad tastarih. je oseba keri lahk poveš vse,
pa si 100% da za to ne bo vedu ceu svet. je vesela,
rada se smeji pa tut heca. sovraži če jo kdo obira za
hrbtom pol ji pa ne upa to povedat v obraz in pa če se
ji kdo laže. res ena zakoooon frendica!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
petra - vedno vesela, nasmejana, prijazna oseba,
ki ji šola ne dela večjih preglavic, razn mogoč
profesorca zgodovine. družaben človek, rada se
heca in je zlo dobra prjatlca!!!! drgač pa tok k večina
moja nova sošolka!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA ABECEDA:

A-alenka-moja sestrična
B-brunarca, gostilna in vlk prostor v mojmu kraju
C-ciga-moja mačka
Č-čokolada-moja razvada
D-delfin-naj živau na svetu
E-energija-vedno mi je zmanka
F-frendice&frendi-marija, anchy,
dare, maruša, sara,...
G-gal-moj najdražji nečakH-hrana,..njami
I-igrače,..hehehe
J-jezus...
K-klavir-inštrument, ki ga igram
L-london-obiskala lani
M-morje-komi čakam!nut
N-novo leto...
O-oj-moj najpogostejši pozdravmah
P-prihodnost-veliko razmišlam...rolleyes
R-rolarji-rada rolam
S-siddharta-najbolša grupa na svetu
Š-šoping-brez komentarjev...
T-torta...njami
U-učenjebang
V-verižice-rada ih izdelujem
Z-zabavathumbup
Ž-življenje-provam ga čimbul uživat



Alice Cooper - Poison


Bethany Joy Lenz - Halo


Bethany Joy Lenz & Tyler Hilton - When the stars go blue


The Calling - Where ever you will go


Daniel Powter - You had a bad day


Kelly Family - I can't help myself


Fergie - Big girls don't cry


Phantom Planet - California


Youth Group - Forever young (zakon pesm, ta spot prizorov iz The O.C. je pa fuuuul žalostn!!cry)

prijateljstvo od A..-..Ž

PRIJATELJI...
(A)Te sprejme takega kot si
(B)Verjame vate
(C)Te pokliče, le da ti reče "Živjo"
(Č)Ne obupa nad teboj
(D)Vidi te kot celoto (tudi nepopolne dele)
(E)Odpusti ti vsako tvojo napako
(F)Brezpogojno ti daje
(G)Pomaga ti brez vprašanj
(H)Te povabi naprej
(I)Vedno je s teboj
(J)Ima te globoko v srcu
(K)Ima te rad takšnega kot si
(L)Življenje ti naredi polnejše
(M)Nikoli ne obsoja
(N)Ponuja ti podporo
(O)Ti pomaga iz težav
(P)Utiša tvoje strahove
(R)Dviguje ti duha
(S)O tebi govori le najlepše stvari
(Š)Pove ti resnico, ko jo moraš slišati
(T)Te razume
(U)Te ceni
(V)Razloži ti stvari, ki jih ne razumeš
(Z)Kriči, ko nočeš poslušati
(Ž)Vrača te nazaj v resničnost

Bigoo


LJUBEZEN-ljubite, kot da nikoli niste doživeli razočaranja
DELO-delajte, kot da nikoli ne potrebujete denarja
PLES-plešite, kot da vas nihče ne opazuje
PESEM-pojte, kot da vas nihče ne posluša
ŽIVLJENJE-živite, kot da ste v raju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

utorak, 25.12.2007.

vesel božič!!!!!!!!

eyyyyyyyyyyy ljudofi, ni me blu dougu!!!!!! ja kaj naj rečm, preprosto nism mela časa pa vrjetnu tut volje ne da bi kej napisala!!!! začele so se počitnce, ni lepšga!!!! dns sm še zvedla rezultate od angleščine in ne vem po keri sreči oziroma nesreče sm pisala 4partyparty!!!!!uuuuuu zdej bom lahk uživala do konca!!!!!! jutr sm sama doma k grejo moji v novo mesto na dan slovenske košarke al nek tazga, svda spet ena prireditev k je moj velecenjeni bratc ne more spustit!!!!hehe, sicr js nimam čist nč proti, še bulš, bom bla vsaj lahk mau sama doma in uživala zdej k se ni treba nč učit!!!!!!! in lahk sm uživam!!!!!! ..................
.....................................................................
sploh ne vem kaj naj vam še napišm..........
VESEL BOŽIČ USM!!!!!!!!!!..........pa uživite do prihodnič!!!!!!kisskiss

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.