< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hO?EŠ*nE?Eš by:plushrOOms :))

Opis bloga

ma sve ce te viditt!!!

NeS o MeNi:
ewo ja se zovem ana
idem u 4.c razz
zivim u siji (kustosiji)
iam decka...kisskiss
slusam Thompsona tu i tamo cajke...xd
NeKa PrAwIlA:
ako si bio/bila na blogu ostavi nekoliko
KoMMicA..plizzzZZZzz
i puNoooOO koMMaj
(ak mi ostavis 15 KoMMovA ides
u linkice)zato KoMMaJ...hehe


NaJ BloGoV!

moj blogec s naj frendicom...xD

moja sestrična...JoJaČ...<3

My BeSt FrIeNdIcA...xD...<3

tena swastara

~Svijet Jedne Mawe Ludache~

My life,(moj život)

ljerkia...xxD<3

SliKiCe...xD<3












































































































































kiss




nedjelja, 15.03.2009.

BeD GiRl ComE B@cK...xD

Bok svima sad bum napisala post...hhh...a i neda mi se pisat fakat post al moram...post ce biti mislim malo kraci ako se ja ne raspisem...hehee....punooo hvala na onoliko KoMMova jako sam zadovoljna....!!!!....sutra u skolu zato mi se niss neda a ma bas niss ta skola svakom pokvari raspoloženje!!!nisam napisala dz ....ni necu!!!hhhh...(nedami seee)danas mi je dan grozan vozala sam se s bajsom sve do sad ....kako to umoriii...nezz kaj da pisemmm ....





samo imam jednu molbu da mi PuNooOOoOOooooOOOo KoMMMa te ...molim vas...plizzz....zelim da ih jos bude vise nego u prijasnjem postu....
PoZZzZzzZZZzzZZZZzzz

Anchy...xD<3



| kOmEnTs. (85) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.