Komentari On/Off

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

2008 Srpanj (1)
2008 Svibanj (3)
2008 Travanj (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

profile editor

profile editor

blog kao i svaki drugi...samo drugciji zivotopis:D>

Linkovi

andreichbang
kikicarofl
nenenono
ivaathumbup

ime:myspace comments

myspace comments

p.s.nisam plavusa:D
prezime:ko zna,zna
nadimak:anchy,burek haharoflroflrofl
god: 4.3.'96,pa vi racunajte u Puli zubo
zivim:u Rovinjuparty
slusam:pa glazbunaughty,a vrstu:
cajkecerekcerekcerekhip-hop,rap i tak to
sve samo ne rock metal i to,mogu i od tog neke pjesme
poslusati ali ne slusam lol
treniram:kosarku,2-3 god neznam tocnonaughtynaughtynaughty
volim:izlaske lol,frendovekiss,bla bla,muziku,bratanamcor
obitelj,školu bwahaha,iiiii neznam sta hh
madnevolim:neke ljude,madiiiii valjda je to to neznam,nemrem se sjetiti
my friend's(valjda se tak pise):samo najboljicerekdragana,larchy,andreich,ona,ona,mary,matea,pepa,maky-kaky,ona,ona,ivana,maja,sarchy,iva,kik@,jelena,hidaeta haha,luka,tony,nino,biljecki,mateo,ernad,kemo,itd itd oprostite ako sam nekog zaboravila hehe p.s.i ti veki lolbang

ponedjeljak, 14.04.2008.

hyyyy!!!!!! ev i ja sam napravila blog..imala sma ih prije 2 al mi se neda pisati na njih...jednostavno mi se neeeedaaa......hehehe...odmaha da vas upozorim necu pisati svaki tjedan post,kad budem imala vremena i inspiracije cu ga napisati;)eto toliko od mene za danas hehe...kissy kissy svima pustite komentare hehe...p.s.jel mi dobar dizajn=)?


|
komentari (13) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)