ponedjeljak, 07.11.2022.

ljeto...je prošlo

od postavljanja bazena mnogo je dana prošlo
iskoristili smo ga koliko se moglo, unatoč čestim kišnim danima
sada, već je spremljen u očekivanju novog proljeća
a moj stari i ja, radimo na obnovi male kuće
trenutno na polaganju instalacija za vodu i struju...


a u međuvremenu, dosadilo mi je stalno a nepotrebno raditi prekovremeno
dala sam otkaz, isposlovala otpremninu, što je presedan u odvjetničkim firmama
a što reći, ja sam ipak...ja
već slijedeći dan, radim u novom uredu, druge opcije su i dalje prisutne
jedino pitanje je tko će ponuditi više
dragi svi
hvala na prisutnosti, i za ovo vrijeme dok ja nisam bila prisutna
:)

- 22:20 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.