ponedjeljak, 25.01.2021.

tri dana, tri puta 6 sati

iako sam znala da je pravosudni težak
nisam očekivala toliko
ipak, odradila sam mislim, dovoljno dobro
i dalje mislim da je od strane naše drage države
u ovom slučaju ministarstva pravosuđa sasvim nekorektno
skrivanje datuma ispita, nejasni rokovi objave rezultata
pa da, radimo u ozbiljnim odvjetničkim uredima
garantirano odsustvo za ispit je istekao, što sad ?
ja imam još nešto godišnjeg odmora od prošle godine
i to ću utrošiti na čekanje rezultata
ali, što da nemam te dane
hvala ti moja draga državo, hvala svim neradnicima
u državnim institucijama koji žive od mog truda i poreza
kao i od svih, rijetkih koji u ovoj državi još rade
da, malo sam iznervirana
a ako se neko osjeti pogođen mojim komentarima
vjerovatno ima razloga za to
da, danas nemam lijepe riječi, ali ih očekujem u Vašim komentarima
:) :) :)



- 23:18 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.