Anavi life

04.10.2006., srijeda

Evo nakon dugog vremena

Evo me nazad....neznam o cemu da pisem.a znam malo viceva nebi skodilo nikome...
ewo wicewi iz moga staroga bloga,zapravo više vic sms---pa uživajtenaughty


Smješni SMS-ovi_smješan sms
Čvrsto ga drži da ti ne isklizne, dobro ga protresi, on jače prska. To bijelo što iscuri obavezno probaj, jer svaki šampanjac je drugačiji! Živjeli!!!
_duhovit sms
Možeš mi skinuti majicu. Možeš mi skinuti i grudnjake pa ako mora baš biti možeš skinuti i donje rublje ali samo molim te ostavi mi štipaljke na žici!!!
_noćni sms
Najnovijim anketama utvrđeno je zašto muškarci ustaju noću. 10 % ustaje da bi nešto pojeli, 15% da bi otišli u wc, a 75% ustaje da bi se vratilo kuci!!!
_novi sms
I ja imam želju da me neko ubode. Uključi punjač! Tvoj Mobilni Telefon
_crni sms
Izgubio sam vjeru u sebe, Izgubio sam vjeru u ljubav, Izgubio sam vjeru u Boga. Smisao života pronašao sam u igli. Sad heklam i super mi je
_erotski sms
---<>:HEJ MOMCI, KOLKO JOŠ IMAMO DO JAJNIKA? ---<> ---<> ---<> ---<>: O STARI MOJ, TEK SMO ---<> ---<> ---<> PROŠLI ---<> ---<> KRAJNIKE! ---<> ---
_životinjski sms
Danas sam bio u cirkusu. Gledao sam lavove i tigrove. Ulaz sam platio 50 Kn. Platio bi još 150 samo da vidim lice majmun koja ovo čita.
_sms za djecu
Najprije ću skinuti tvoju svilenu košuljicu, zatim te prisloniti na svoje tople usne. Potom te lagano probati jezikom, a tek tada staviti te u usta dragi moj BRONHI
_zarazni sms
Upozorenje! Upravo ste dobili virus. Molimo Vas, da odmah isključite mobitel, izvadite antenu i bateriju da onemogućite djelovanje virusa.
_kojeg se muškarci svađaju ko ima manjeg!
_lovački sms
Obavještenje Lovačkog saveza: Obavještavamo Vas da je sezona lova na "Divlje svinje" gotova i da se možete slobodno kretati.
_panični sms
Dobar dan, ja sam mmedicinski sms


Sviđa mi se kad me tvoje dlačice škakljaju po mojim intimnim dijelovima. Svaki dan te s veseljem trljam do iznemoglosti. Moja draga ZUBNA ČETKICA
_zaboravite ovaj sms
ova sms poruka nije Vama namijenjena, zato je ne smijete pročitati. Ako ste je već pročitali, onda s glavom udarajte u zid, dok je ne zaboravite!
_provokativni sms
Daj ako imaš vremena dođi na šah, fali nam jedan konj
_internacionalni sms
Našao sam djevojku, nije lijepa kao Španjolka, ne ljubi se kao Francuskinja i nije zgodna kao Talijanka, ali zato pusi kao Turčin
_sms ko sms
Mobiteli su jedina stvar oko
ala radijacija i živim u vašem mobitelu. Prilikom svakog razgovora ja vam polako uništavam moždane ćelije i pospješujem rak. Hvala

smijehsmijeh:smijeh
:smijeh

- 12:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj blog,moja stvar,moj život,moja popularnost,,,
....hahaha.......Čitajte svaki dan....
Bit će puno toga..........


By:I.R.

Malo po malo i onda puno

coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknono
bangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwavecerekblablazijevzaliven
smijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

Blogovi & Webovi

O vlasnici bloga:

Ime:Ivana
Nadimak na netu:Anavi
Godine:12
Rođena po znaku:Rak
Na larinom chatu nadimak:*plavuša*
Kosa:Svijetlo smeđa
Oči:Plave
Tip:Sprtski
Volim:Glazbu,životinje,pizzu.čevape,cola,cedevita,more...
Nevolim:Sebične ljude,umišljene,....
naughtynaughtynaughty



Create a Lava Lamp