princessana

04.04.2010., nedjelja

79. dan

Kao prvo, svima koji slave želim SRETAN USKRS cerek
Nadam se da ste ga provele sa što manje nezdrave hrane cerek

A sad, jučer sam bila vani i po prvi put od kad znam za sebe sam došla doma prije zore eek Točnije već oko pola 2! I to iz razloga što sam imala preburnu noć i izdogađalo se toliko stvari u samo par sati, i još uvijek ne mogu vjerovati za neke od tih stvari!
Ujutro oko 11 sati, sam s obitelji imala zajednički doručak - stol pun odvratne nezdrave hrane, mesa, kolača , kruha i znate svega onoga što inače ide.... A ja sam na tanjuru imala malo posnog, 1 jaje (samo bjelanjak sam pojela ) 1 šnitu dm kruha i malo moje "light-non-fat "francuske salate " (bez vrhnja, majoneze i krumpira) !!!
I jako sam sretna što sam preživjela to.
A kako sam bila preumorna, nakon toga sam malo odspavala i odsanjala najgore snove - da se trpam čokoladnim tortama za stolom i sakrivam si kolače i grickalice u torbu eek Sve je bilo tako realno i trebalo mi je par minuta da shvatim da je bio samo san. thumbup
I da - još jedna dobra/odlična vijest ------ imam 1 punu kilu manjeeeee ------cerekcerekcerekcerekcerekcerek
I presretna sam zbog toga - još par grama i ukupno sam skinula 13 kila thumbupcerekthumbupcerek
Osjećam se puno bolje tako da nema šanse da se približim ikakvoj vrsti nezdrave hrane!
Za ručak ću tunu, posni i salatu njami
A oko 6 sati idem na trčanje sat i pol thumbup
Jučer sam radila Brazil But Lift i mogu vam reći da ako tražite vježbe za noge i guzu onda je to za vas ! Nisam čak ni napravila sve vježbe jer su mi neke bile dosadne, ali danas me boli guza,noge - čak i unutarnja strana bedra thumbup
ljubim vas kiss
- 15:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Opis bloga

Photobucket
Photobucket
Blondica Anna

Napravi svoju značku

visina: 175 cm
željena težina: - 1. cilj = minus 20 kg
početak - 15.1.2010. - 15.2.2010. = 7 kila manje thumbup
15.2.2010. - 15.3.2010. = 3 kile manje naughty
15.3. 2010. - 15.4.2010. =

Photobucket
Photobucket
msn: blondica@windowslive.com
slobodno me dodajte ako zelite...
Photobucket

LEPTIRICE

KLUB LEPTIRICA 2

turning into dust
Want to be perfect girl
Rosie M.
Annafreak
Alessandra
Blue
Crvena kosa i dijeta
bodymind
skidam salo sa svog sexy tijela
amonamarth
Bea
Moj osobni make-over
*ghetto girl*
Malena Lutkica


NAPUSTILE SU NAS :
Missy Butterfly
Zelena i Roza :)
MOJA BORBA S KILAMA I MOJA DRUGA PROMJENA
Andie baby
Together we can make it trough another day
Miss Skinny>
Cassandras curse
best sunday dress
prva_promjena
*izgubljena u vremenu i prostoru*
Huriyet brown
Antoniette

Photobucket
Photobucket
Photobucket

" Mršavljenje je jedina igra u kojoj pobjeđuješ kad gubiš."
Karl Lagerfeld


Photobucket
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I just wanna be beautiful...
I starve my self for perfection, I drive my self on that. My dream may be far off, but each kilo that falls off, I am one step closer than before. Knowing I am getting closer, gives me energy to keep going. So I do not give up...

*ghetto girl*

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOJE NAJDRAZE NAMIRNICE
na 100 grama

Brokula 33 kcal
Cvjetača 28 kcal
Krastavci 10 kcal
Mrkva 35 kcal
Paprika 28 kcal
Poriluk 38 kcal
Špinat 23 kcal
Zelena salata 14 kcal
Šampinjoni 24 kcal

Sojin sir (tofu) 72 kcal


design by Ruby Nelle