utorak, 06.06.2006.

ponekad naslov nije potreban

Pola vino pola voda

Recite mi drugovi
gde se gresan nalazim
Kako posle ljubavi
da vam tuzan ozdravim

Recite mi drugovi
cijim carstvom caruje
Jer od njene nevere
i trezan se napije

Ref:
Pola vino pola voda
sve se ljulja osim poda
Nema nje da otrov doda
da me kupi, da me proda

Recite mi drugovi
kako da joj srecu dam
Kad joj srce ne cuje
da je pesmom dozivam



Samo pijan mogu

Bez nje bi sve u jednu casu stalo
a s njom i dva zivota mi je malo
svirajte meni samo tuzne pesme
jer ona bila mi je sve

Zbog nje bih ponos bacio u blato
ona i kamen pretvara u zlato
ne mogu zivot zamisliti bez nje
jer ona bila mi je sve

Ref.
Samo pijan mogu da prebolim
ove noci duge i sudbinu zlu
kradem dane Bogu a jos je volim
svaka koju ljubim me podseca na nju




Covek bez adrese

Posle tebe kao lav se borim
secanja me lome
hocu dusu da otvorim
ali nemam kome

Posle tebe venem u samoci
postao sam senka
na kraj sveta mogu poci
meni nema leka

Ref.
Gde da ode covek bez adrese
sto nesrecan luta
covek sto je samo jednu zenu
voleo sto puta

Gde da ode covek bez adrese
osudjen da pati
njega moze samo jedna zena
u zivot da vrati

Posle tebe kao lav se borim
da zalecim rane
cekam zoru, al' bez tebe
nikako da svane


Mini suknja

Okrecu se ljudi, okrecu se djaci
okrecu se domaci, bogami i stranci
kada prodjes gradom gleda pola sveta
okrece se, okrece zbog tebe planeta
pola sveta nek rumeni
a ti mala dodji meni

Ref. 2x
Mini, mini, mini suknja
lepo ti stoji, nosi je stalno
zima, leto, vruce, hladno
stoji ti maksimalno

Okrecu se veliki, okrecu se mali
da su na mom mestu i zivot bi dali
gledajte, al' znajte kako stvari stoje
to sto mini skriva to je samo moje
pola sveta nek rumeni
a ti mala dodji meni



sam shvatio sam
zasto meni ne dolazis
svake noci video sam
s drugim momkom ti izlazis

Ref.
Postala si nocna ptica
zora ti je drugarica
svake noci momak novi
kuda tvoja ladja plovi

Postala si nocna ptica
zora ti je drugarica
svake noci momak novi
sruseni su moji snovi

Bila si mi bila si mi
tako mila tako slatka
dal si svesna tugo moja
ides putem bez povratka



Oficir s ruzom

Da me nevinog optuze
da me u zasedi okruze
kao oficir s ruzom donecu odluku
necu pristati na predaju
za ponos oruzje nemaju
za to im saljem ovu poruku

Ref. 2x
Mogu da mi ukradu
i ovo malo para
mogu da mi uzmu
ovo srce iz nedara

Da me drze na hlebu i vodi
i bez sna
ali ne mogu da mi uzmu
tvoje ime s usana

Da me nevinog osude
u pola noci probude
da me zatvore na golom otoku
necu pristati na predaju
za ponos oruzje nemaju
zato im saljem ovu poruku

Ref. 2x

Ref. 2x






| 21:02 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Dizajn napravila: Starka u glavu