utorak, 06.06.2006.

CAJJJKE

Sampanjac

Jedna do druge, tu ste vas dve
jedna za mene, druga za sve
a ja znojim se, sebe bojim se

To sto je moje sigurno je
sto nije moje jos bolje je
a ti pitas me, pitas sta mi je

Ref.
Udara u glavu k'o sampanjac
njeno malo, glatko, crno koleno
pusti sreco, samo sam muskarac
vuce me, prokleto

Udara u glavu k'o sampanjac
ja bih s njom do jutra ovde ostao
oprosti sreco, samo sam muskarac
vuce me, prokleto

Jedna do druge, tu ste vas dve
obe u oci gledate me
a ja znojim se, sebe bojim se

To sto je moje sigurno je
sto nije moje jos bolje je
a ti pitas me, pitas sta mi je

Ref.

Ref.





Zlato, srebro, dukati

Ko si, sta si, kakva si
ja sam shvatio
da te ne znam
skupo bih te platio

Idi, idi
nek te vole svi
nisam ti ni prvi
a ni poslednji

Ref. 2x
Zlato, srebro, dukati
za njih ces se prodati
idi, idi, uzmi sve
uzmi sve i gubi se

Idi budi svacija necu zaliti
preboljecu ali cu te pamtiti
za nas dvoje sve je gotovo
idi samo ne vracaj se ponovo

Ref. 4x


| 20:59 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Dizajn napravila: Starka u glavu