utorak, 06.06.2006.

MILE KITIC

Plava ciganka

zasto dugu crnu kosu ti si skratila
nije valjda da bi se od mene sakrila
zasto dugu crnu kosu plavo oboji
skini sminku, umij lice, lose ti stoji

plava ciganko
ceo grad zbog tebe zna me
u crno si zavila me

plava ciganko
crna ili plava bila
gresna si ma kakva bila

ako crna nisi mogla verna ostati
neces ni sad tako plava bolja postati
ako mene nisi mogla vise voleti
covek budi pa mi priznaj, sve cu podneti






Plavo oko

Plavo oko ko more duboko
ja sam se zaljubio
plavo oko ko more duboko
pamet sam izgubio

Zelim te pa neka mi sude
s tobom bih ove noci lude
kucao i na vrata raja
ljubav ce vecno da nas spaja

Ref.
Plavo oko ko more duboko
ja sam se zaljubio
plavo oko ko more duboko
pamet sam izgubio

Plavo oko ko more duboko
ti mi mira bas ne das
plavo oko ko more duboko
jos si mlada pa ne znas

Zelim te pa neka mi sude
s tobom bih ove noci lude
kucao i na vrata raja
ljubav ce vecno da nas spaja

Ref.




Mile Kitic
Policijo, oprosti mi

Nije ovo zivot, nije ljubav
za koju sam se borio
a ni ona vise nije ona
ta koju sam voleo
ostavi me, zaboravi me

Policijo oprosti mi
sto gresim zbog nje
kome ona jednom sudi
ceo zivot robuje

Nije ovaj zivot, ova ljubav
ma nije to za mene
kako covek moze tako nisko
da padne zbog zene
ostavi me, zaboravi me



Pomozi mi Boze

Cao nema vise
to su tvoje zadnje reci
i sada zbog tebe
zovem drustvo da me leci

Znam da je uzalud
uzalud uzalud
znam da je uzalud

Pomozi mi Boze
da prebolim nju
pomozi mi Boze
ispuni mi zelju tu

Cao nema vise
to sam rekao pred tobom
nista mi ne vredi
da se kajem sad pred Bogom





Poslednju sam bitku izgubio

U krcmi je puno bola
sve drugovi, stol do stola
drhte njezno zvuci stari
proslavljamo tuzne stvari

Ref. 2x
Pjesmo moja
prijatelju mio
poslednju sam
bitku izgubio

Zamutila vino tuga
sve drugovi, drug do druga
dok refreni placu stari
proslavljamo tuzne stvari

Ref. 2x

Uspomene bjeze, lete
staro drustvo puno sjete
bolna pjesma srce zari
proslavljamo tuzne stvari




Prevari ga sa mnom

Nece znati drugarice
ni ptice, ni cvijece
ni opojni behar bijeli
odati te niko nece
(2x)

Ref. 2x
Prevari ga bar veceras sa mnom
sutra idi za oprostaj moli
ispricaj mu da si nasla drugog
pa se vrati i mene zavoli

Nasu tajnu sacuvace
i magle i kise
prevari ga sa mnom duso
od njega te volim vise
(2x)

Ref. 2x




Samo sam jednom voleo

Nije meni lakse nego tebi
to te tvoje drustvo laze
koliko mi nedostajes
nek' ti ova casa kaze
(2x)

Ref. 2x
Samo sam jednom voleo
i ti si kriva za to
zato te jos uvek nije
srce prebolelo

Sve ce proci, govore mi ljudi
pusti zivot neka tece
ja bih mozda preboleo
ali ova dusa nece
(2x)

Ref. 2x

Znam da zalis sto je ljubav prosla
sto su srecu zamenile suze
znaj da i ja u nocima
kunem zivot, sto te meni uze
(2x)


| 20:56 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Dizajn napravila: Starka u glavu