utorak, 28.03.2006.

evo riječi meni najdražih pjesama(HLADNO PIVO)!!!!!!!!!

101



Dolje me čeka opaki stroj
Cakli se svježe okupan
To je blago spušten stojadin moj
Plus alu-felge i kožni volan

Sve nove marke s pokretne trake
Samo su bezdušne olupine
Za moj unikat, 100% ručni rad
Od štosdenfera do auspuha

A ti se brzo obuci i ostavi sve
Ne pitaj me kuda idemo
Osjećam potrebu da nekud odem
Stan mi već lagano steže vrat

Ono sto zoveš ti "spiskati benzin"
Meni je mnogo, mnogo više
Čim motor zabruji osjećam da sam živ
I da život ovdje sad i nije zadnja riječ

Mnogo mi puta kidao živce
Ali za rabljeni auto to je normalno
Pod njim sam često proveo vikend
Promjenio karoseriju i motor
Al' je inače ko nov






- Aleksandar Veliki



Na lancu čvrstih karika povijesti i osvete
odveli su pacijenta iz tamnice do samice
zazidali mu horizont pričom o zavjeri
bolesnik sretan oštri nož u sitnoj ćeliji

konačno je shvatio povijesnu mu zadaću
ne pusta nikog u sobu, čuva je i brani
skriva se u zasjedi, čeka da netko naleti
pa da ga tupim predmetom opiči po glavi

Rekli mu da je to narodna nošnja
i bas mu je lijepa košulja smeđa
stoji mu krasno ali nije mu jasno
sto su rukavi svezani s leđa










Buntovnik



Povratak kasno, nema pitanja.
U stanu ista žabokreečina.
Starom bazde noge ispod popluna,
Stara puna pilula.

Ja sam samo oholi buntovnik bez razloga,
Redovno kradem, ležim, ispijam.
Stari za mene ne vidi izlaza,
Moj nazivnik je dosada.

Pred mojim vratima teška depresija,
Pred tvojim vratima crknuti pas.
Tebe ne zanima kako se osjećam.
Mene još uvijek pitaju za nas.






Celicne zavjese



Kući se obićno vraćam kasno
Negdje u zoru poslije noćne smjene
Skidam se onda i ljubim strasno
Tijelo svoje vjerne žene.

Onog tipa u krevetu našem
Nikad ja zaboraviti neću,
Sigurno sam trebao
Da mu poželim sreću.

Ujutro ti si spavala,
Mladića svog pozivala u san
A ja ti nožem mila moja
Presjekoh grkljan.

Čeliene zavjese u mom manastiru
Počivala u miru, počivala u miru
(Na zidu moje ćelije piše,
metak u čelo i nema te više)


- Frizerska



Možda nisam u pravu, ali mislim da znam
Što si obrijao glavu i što si nadrkan
Što si obukao spitku, čizme, tregere
Sad vodiš svetu bitku mlateći pedere

A da si imao ljubav
Kao sigurnu luku
Ne bi sada na pozdrav
Dizao ruku

Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
MA NEMA ŠANSE!!!!!!!!!


Kristofor Kolumbo



Do kurca Kolumbo dreknu
Do kurca cijeli brod jeknu
Do kurca i ta jedra bijela
Do kurca posada cijela
Do kurca, do kurca majko stara
Do kurca kliče zbor mornara
Do kurca prihvati kuhar stari
Do kurca dreknuše svi mornari
I dok lađa morem veselo jurca
Svud se ori: DO KURCA, DO KURCA!



Moralne dileme vlasnika BMW



Tri sata popodne pokazuje moj Rolex
Na semaforu stojim, a pored mene bus
Kao u zoološkom vrtu gledam izumiruću vrstu
Izgužvana lica zure mi u bemburu

S Ray-banom na nosu žalim isfrustriranu masu
Njihov me pogled baca u bed
Zato okrećem glavu na drugu, lijepšu stranu
Jer duša mi ne podnosi tužne prizore

Sutra sam vea u crkvi na malom pranju savjesti
Jer moje veze sežu ravno do neba
U navali humanosti pomolit ću se za sve njih
Nakon čega slijedi tečaj tenisa.

Ne mogi ih gledat više, uključujem svoj air-condition
Polako, da me vide pice iz busa
Konačno spas, zeleno je, dodajem gas i nestajem
a gomila me gleda kao zločinca.

Penziai novi, penziai polovni
Doživotne žrtve javnog prijevoza
Blesavi od znojenja u kutiji
Jos dva radna vijeka do fićeka.

Gomila plazi po bljuzgavoj stazi
S gađenjem gleda metak što prolazi.


Mlohava ćuna



Tri kurtona skoro 20 kuna
zbrajam dok joj ljubim vrat
plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
a meni mlohava ćuna
al' tako mi i treba kad pijem k'o smuk
rek'o sam sebi već milion puta
neću pijan forsirati fuk
jer će bit' mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna

sad koristim sve druge ekstremitete
skrivački ispod popluna
ali nije ona više dijete
ona zna što je mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna
mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna

ali vratiću se do trafike
jer kutija je još uvijek puna
možda mi vrate mojih 20 kuna
kad im šapnem - mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna.


Tesko je ful biti kul



Nije lako kad si mamino zlato
Izgledati ovako opako
Nije lako ali možda baš zato
Prođu te trnci kad nabildani crnci repaju

Ta rafalna paljba, inflacija riječi
I ti bi htio nešto reći
O svom kvartu, o svom mraku
I gangovima na Pantovčaku

Imaš sample, imaš beat
Samo riječi su ti loše
Misliš da bi imao hit
Da imaš drugu boju kože

Teško je ful biti kul kad si tu
Teško je naći prave rime
Kraj ovakve male domovine

A ti obilaziš kafiće, da bi načuo priče
O borbi kvartova, uličnih ratova
Skupih drolja i skupih satova
I svemu što se rimuje na atova

«EDO»

Ne laprdaj!!

Prihvatit' nove stvari ljudi nekad ne žele
Najbolji igrač im Pele, a muzičar Zele
Ljudi šišaju, peru kosu, druge su navike
A ti si ost'o inventar Jabuke
Tvoji ne kuže, vers traje duže
Cijeli album ima teksta k'o jedna moja pjesma
Ti znaš napisat' pjesmu, ne gubiš nit
Ja je sempliram i napravim hit
Al' ti možeš zaradit' , stari hit obradit
Nije lako treba znat', umotat' plagijat
A kad se isprazni kasa bit' ćete četri asa

I za sve seljake radit' narodnjake!!!!!!!!


Teško je ful biti kul……






Zakaj se tak` oblacis



Sitna čarka cipelarka,
Započinje destrukcija lubanje.
Stari, nemoj se ljutiti,
Al' dečki su me prebili.

Sad znam, sad znam, sad znam što to znči

Zakaj, zakaj, zakaj se tak' oblačiš?

Jednog dana će naći mene,
Moj inkvizitor strpljivo čeka
Tad zasigurno neću biti brži,
Al' kad krv potekne granice nema

Samo bijes, želja za osvetom
Stvorit će od mene životinju

I zato...
Samo u jaja, samo u jaja,
Pokaži malom šta je tehnika,
Samo u jaja, samo u jaja,
Milost je čista patetika.

Zakaj, zakaj, zakaj se tak' oblačiš?




- Nema vise



Nema više, nema više naše birtije
Tu je još jedan vrlo vrijedan mramorni WC
Gdje dva deci piva dođe ko prije krigla
I nitko, nitko se ne smije

Sjedim u širokoj fotelji
Ko na električnoj stolici
Jer kako da pijem kad sve se bijeli
Kao u bolnici

Na zidu gdje smo pisali rezultate
Razularenih pijanki
Sad vise slike nekog Croate
Mjesto kalendara sisatih

Gdje nas je brkata konobarica
U plavim borosanama
Nekad strpljivo slušala
Stoji mali bijeli kompjuter
i isto takvo osoblje
ko mutavo mijenja pepeljare












| 16:58 | Komentari (18) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>

Dizajn napravila: Starka u glavu