Image Hosted by ImageShack.us tulum,yeeeeeeeeaaaaaaaaaaaa !!! - OKORJELO ĐUBRE - Blog.hr

OKORJELO ĐUBRE

eh. . .nedjelja, 20.11.2005.takav je zivot. . .

tulum,yeeeeeeeeaaaaaaaaaaaa !!!

hello people !!! evo mene taman se spreman za tulum !!! jedva cekan !!! taman navlacin marte...mislin koga to jos zanima,al obukla san crne gace,majcu na viciousa...taman mi sviraju ramonesi !!! e ljudi kissan vas !!! eee i pozdrav Ani,dobro si sjebala TG punx-a,ma svaka cast,pametna rodica moja najdraza !!! Eeeee i pozdrav Idi koja je veceras nasla momka,Ida legija si !!! Eeee i taman me nazva Mario,a jesan sritna !!! E bas mi se nekako posdraflja !!! Ovako,posdrafljan Bukija,Cotu,Tomu,Ivana,Ivnu,Lovru,Deu,Ines,Joannu,Blizanke,Nenu,Bacu,uvjek nadrkanog Firmu,Joanninog starog Eju,lik ziva legenda....ma da skratin pozdravljan cilu ekipu iz Omisa !!! Eto sad san happy i mogu se tako uputit na tulum !!! Ma svih vas vooooooolinnnnnn !!! Pozz !!!
- 22:37 - poseri se (11) - pusti vodu nek govno ode - #

<< Arhiva >>