srijeda, 30.05.2007.

Doslo vreme

doslo vreme da napisem bre novi post(zajebajen se teke),evo malo i CoD2(call of duty 2) svjeta.Napustio sam wpack a onda nakon toga i omax te juxy i snoopy.nakon nekoliko dana napustio je i admin wpacka resa klan zbog nekih neslaganja i slicnih sranja...I osnovao novi N[4]K klan u trenutno smo u potrazi za sponzoron thumbupblablaeto u petak na izlet ajme neda mi se dali nam neke zadatke da pisemo ovo ono ma jeba ja njoh sve u to sporko dupe FAK OFFFF..ajme jedva cekan kraj jebene skole i 14.7 da oden na toy dollse :D ako je ko zainteresiran moze ici sa menon neka skupi pare za kartu a za prijevoz neznan snacemo se vec nekako glavno da stignemo do Splita,za mi je sta nisan bija na Six Packu nekidan jbg stavija san zadnje pare na kladionicu i spusija ih pa nisan ima para pozzzzzzzzzzzz

- 22:55 - komentari (1) - print - Doslo vreme -

utorak, 22.05.2007.

Oi ljudovi ziv san

evo ljudovi ziv san samo san bija prelin da napisen post jer me nema skoro nikad kuci :D uvik san vani ali staspartysmokin,evo slusan muziku (toy dollse) i pukne mi ideja u glavi da napisen post.I napokon san skupija snage i volje i zelje :D da ga pocnen pisati.Kod mene sve novo :) nedami se sada sve opisivati i pisati ode sta je bilo ali ima dosta jebenih stvari ima losih ali ima i dobrih,ja i omax se posvadali u tjedan dana jedno 2 iljade puta ali sada je sve ok ajte zivili mi pozdrAFF
za kraj jedna slikica :Image Hosted by ImageShack.us

- 22:35 - komentari (5) - print - Oi ljudovi ziv san -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>