..2 cool 4 school..bleee





... jaa..loodachaa...




....ekipa iz kluba...lol....=)




Closed off from love
I didn’t need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you’re frozen






Ponekad pozelim da te stavim u njedra
i da zaboravim koji je dan i gdje sam
ponekad pomislim, tako blizu je sreca
dok pleses sa mnom ovaj ples...






Hello, my boy
hello, I love you so
jer ti si moje dobro i zlo
sunce malo, nebo jedino


Hello, my boy
hello, I love you so
ne zelim suze, sto se mi to
samo tebe, moje maleno





Image Hosted by ImageShack.us




Volim te do zvijezda
onih nekih dalekih..
Volim te do maste
one tamo velike..
Volim te do krvi
ove nase iste...




bojim se....
bojim se....
da cu te izgubiti
da ces me prestati ljubiti
bojim se....
da ce te izbrisati kise
i da te necu vidjeti vise
bojim se....
da ces nestati
de ce nasa ljubav prestati
zelim da samnom ostanes
i da vjecnost samnom postanes







Cekam te....
Dodji i donesi mi samo svoj osmeh,
taj osmeh je jedino sto trazim,
sve ostalo imam.
Imam oci koje ce videti
tvoje tuzno lice.
Imam ruke koje ti nikada
nece dozvoliti da padnes.
Imam srce u kome ces
pronaci svoj dom.....






volim te volim ljepo ptice mala jer ti si moju dusu obasjala pred tobom stojim samo mi reci da, moliim te molim budi moja draga moram to reci il cu otici do vraga na dlanu pise moja si sudbina, evo sad smo tu noc je svuda oko nas, ja poznajem iz sna tvoje usne i tvoj glas, jos zvijezde znaju sve kako ljubav postaje sada kad smo zaj.. nista mi ne dostajeeeeeeeee






sSsSjikice sa lađa




Mmmmm mljaci...=))



Image and video hosting by TinyPic

Jaa i Andrea

Image and video hosting by TinyPic

Opet mi...cutee

Image and video hosting by TinyPic

Ja i Mrwaa...=) fansy

Image and video hosting by TinyPic


This is mee...=)


Ja sam od onih ljudi
Sto sve dok zive uce
Obecanja prazna
Tako smijesno zvuce
Ja sam cista kao suza
Jer sam sve od sebe dala
Dao si mi nista
I za nista tebi hvala


Image and video hosting by TinyPic

Pozuri, ljubavi
jer strah me je nocas sama ostati
ja cekam te
da svijet mi pretvoris u cvijet najljepsi
bez tebe ne mogu zivjeti



You should be loving me
You should be holding me
Why do you choose
To turn yourself loose
Every word, means to me
Yet you try desperately
Turning away -
Baby, it's not that simple







In ewery girls life theres a guy she II never forget and a summer where it all began...



You should be loving me
You should be holding me
Why do you choose
To turn yourself loose
Every word, means to me
Yet you try desperately
Turning away -
Baby, it's not that simple



°°I suze mi ludo padaju, dok pričam sa tim ubogim, ranjivim stvorom, što u njegovom glasu spoznah slabost, onu slatku slabost muškarca koji, pati, koji voli...koji mi reče da me usprkos svemu voli...OH, živote moj, radosti moja, snove moj stvarni, što te nazvah, ja se ne pokajah...samo sam htjela ćuti te dvije riječ -VOLIM TE-




..°MoJI PrIkAtElJi°..





* AnDiE *



* MrWa *



* Ja & AnDrEa *



* Ja & MrWa *

Image Hosted by ImageShack.us


* StArKiCa & EsSaA *

Image Hosted by ImageShack.us


* Ja & StArKiCaa *

Image Hosted by ImageShack.us


* Miaa *

Image Hosted by ImageShack.us


* Three in one...naš poZzzZ=) *




˘˘Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi...˘˘








* Sa usana tvojih
*ja cu otopiti led,
*jer sve cu poljupce svoje
*biti u dugacak red

*U vrelom odsjaju zore neka
*nas odnese val
*Na daleko more,
*na skriveni zal




˙˙Da dobri momci ne postoje
makar to sam shvatila
pa zato prastam grijehe tvoje
jer mi nema boljega
mnogo vode Savom, znam, mora proteci
da bih ja od tebe mogla pobjeci...˙˙ =)





~˙˙AmE Koja sJaTkiCa˙˙~









< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari ViDiSh/NeViDiSh>

design by: *..CoRy..*

kostur by × BloG MasteR ×



(klikni na sliku za uvećanje)...hahahaha...=)

...AbOuT MeEeE...

Zowem se Mia
Zowu mee Lea, MiCkY, Mia...
Imam 14 predivnih i looodih godina
Rođena sam 14.01.1994
Znate da wam prezime neću reći... hehe
Živin u Pločama
Ubrzo ću ići u 1 razred Komercijale...wee
Wolin valjat baze, komp, robuu, shooping, family, my bff, rukomet...
Ne wolim...dosadu, neke piplove..
Slušam swe od narodnjaka do hip-hopa..hehe ama baš sweeee
Moj msn je leaaaaaaaaaaaaaaa@hotmail.com
My e-mail je leaa13@net.hr
Etoo ga ae puseko....







Srce je bez ključa, prozora i vrata i da si od hrđe za mene si zlatan. Sve hoću i mogu,zbog tebe sam spremna bosa preko trnja, mokra naspram vjetra.

Image and video hosting by TinyPic


SoMeTiMeS pEoPlE rUn aWaY jUsT tO sEe If aRlYoNe cArEs EnOuGh To FoLLoW










Proslo je vrijeme ljubavi nase...sad ga voli druga i on voli nju...Neka sretno zive...Ja se necu mijesati...Pruzit ce joj sigurno on ljubav svoju svu...Nece se pokajati...Jer je upoznala divnog covjeka...Koji ce je maziti...Paziti i voljeti vjecno...Ja sad nastavljam zivjeti jer zivot ide dalje...Naci cu i ja nekog covjeka koji ce me kao on nju voljeti vjecno!






...°PrInCeSs°...

..**LiNkOwI**..

° Andrea...
° Kata G...
° Cory...
° Blizankice...
° Jopa...
° Looda gljiva...
° Matea Golemac...
° Filip, Matija & Vuki...
° Bff girlz...
° Monči...
°Zrinka...




No boys-No love
No love-No sex
No sex-No children
No children-No school
No school-No teacher
No teacher-No problem
So...
Why boys?!




Moj, jedino moj
vjetar jak, pogled je tvoj
jaka i ponosna
nosi me tvoj mili glas
ono sto sad zelim ja
zovem i molim za nas
molim za nas

Image Hosted by ImageShack.us


....CmOkS Od Lee....

Image Hosted by ImageShack.us


˙˙ Opet jaaa˙˙




Mii..prwac..pepsi cup...=)) weeethumbup


Sada dok opet hladnoća prevladava u ova godišnja doba, dok tama nastaje nad kišnim popodnevima…
Dok pada noć…
Nisam sama.

Pronašla sam pravog muškarca zbog kojeg je vrijedno sve loše zaboraviti i krenuti iz početka.
On je TAJ.
I neću promijeniti mišljenje.
Nikada.





Nisam ja santa ledena
nisam ja zena od kamena
morala sam srce sakriti
da se ne slomi
ja umirem od ljubavi
nisam ja santa ledena
nisam ja zena od kamena
morala sam srce sakriti
da ne vide svi
ja umirem od ljubavi







Bit' ce da je fjaka
lagano me hvata
al' ne moze mi bolje
kad je danas takvo more
Bit' ce da je fjaka
opasno me hvata
al' ne moze mi bolje
kad je danas takvo more


Image and video hosting by TinyPic

My bff... AnDrEa... =)


Image and video hosting by TinyPic

My bff... MrWa (Ana) =)

Image and video hosting by TinyPic

..jaa..






















subota, 25.10.2008.

...oO Sada znam da te trebam, sada znam da te wolim...i kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim Oo...

Ojlaaa.....aimeeeeee nisan vam pisala skoro 2 misecaa...jOoOoOj,..Amee nezz odakle da počmem...pa vako kao prvo da vam kažem, evo počet ću ponovo sređivat blog...hehe...nije mi se dalo neko vrime..=) hehe...pa ewo počet ću ponovno..hehe...aa kako ste mi? Kako škola..imali jedinica?...lOoOoOL nadam se da nematee....=)
Hehe aaimeee moj razred je supach...ma swi su cool..prof tako - tako aa ko svaki profesory...lool...swe u swemu ide...=)
JoOoOoJ u mene swe po staromee ama baš swee...kmeeee....smrc...kmeee..aa jbg...aa u was?
Ewo danas subota heh..došla san sad iz vanka..smrzla san se ko malo pile..loooool...hehe..aa zaladilo je brr..aa neka nekaa..hehe...supach..wolin ja ZIMU....hehe, danas mi je supach bio dan..jutros išla na vjeronauk, ondaa malo u shooping, pa...na močvaru popodnee...knjige nisan takla ..ma neaa veze...heh..ondaa vankaa..wee...aa bilo je dosadno...uff...osim pred kraj večeri, hehe...došli Antun, Grgur...uff..i još njih..aimee..crkla san od smijaa s njima, nalokali se ka sritni uff...hehe..aimeeeeeeeeeee...sretan poZzZ njima...hmm..onda išla doma..i evo ga sada pišem postek i jeden puding...hehe..Aaaa sutra triba učit..smuc..aa onda na močvaru...weee...heh..nešto i dobroga ...=)
JoOoOoj eto to bi bilo swe za ovaj postek..neda mi se pisat više...nemam volje..pa - pa...kissy...


Boomp3.com


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.