ana:-)

13.12.2008., subota

Let it snow,let it snow,let it snow!!!!!!!!

Još samo idući tjedan i gotovo je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pjevazujo
Ne mogu vjerovati.Konačno je završilo polugodište i još malo pa će Božić...Hm...naspavat ću se...Al¨ pošteno...Najesti se kolača,visit na internetu, možda napisat koji post,spavat,ići van....Ah,jedva čekam.
Ali,do tada još moram puuuuno učiti. tuzan

Još samo da padne malo snijega(ono kojih metar i pol=) i bit će sve u redu...Totalno božićno raspoloženje kod mene. Ja vam već od sredine studenog potiho pjevušim božićne pjesmice (i dont want a lot for xmas...) pa sam jedva čekala da mogu i malo glasnije, da me ljudi ne proglase nenormalnom...hehe...

Eh,danas sam čula da će rtl uskoro početi prikazivati novo četvrtu sezonu zakona braće. Ali njima uskoro znači tokom godine pa mi nije jasno kad će to točno biti. Vjerojatno oko Uskrsa, kao i prošle godine. To je najvjerojatnije i posljednja sezona serijeno. Jedva čekam da počne prikazivanje da vidimo što će biti sa jadnim Sucreom koji je ostao u zatvoru,,, A micek,baš mi ga je žao.
Hm,a što se tiče onog da je to posljednja sezona serije,to je vjerojatni istina. Mislim, neće se valjda svaku sezonu seliti iz zatvora u zatvoru. Ionako su zatvori pretrpani,al tko zna možda ako se budu tako svake sezone seljakali dospiju i u Hrvatskusretan.Nemoguće-kažete...E,pa dragi moji,ništa nije nemoguće dok se ne dokaže suprotno...U biti,malo sam pomješala nešto-Nitko nije kriv dok se ne dokaže suprotno. dead Never minde!

Šaljem vam veeeliki pozdrav i molim vas da ostavite pokoji komentar... Pozivam vas da se zajedno sa mnom nadate da ćemo doživjeti bijeli Božić ko što naši pjevaju...Uživajte!
Pozzdrav!!!!wave
- 00:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (22)
Lipanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

O MENI

mali sažetak druge sezone... uživajte!