< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Alo LJUDOVIIIIIIIII!!!!!!!!!!
mi smo dvije super frendice..........na ovom blogu uglavnom cemo pisat o nasim uzbudljivim zivotima,,hm...i to bi bilo zasad to!!!

ovaj sam quiz ja izradila..obavezno ga isprobajte
Jeste li istinski ludak?
made by:Anchy





Ako nam nesto trebate sapnuti,to nam posaljite na nas mail:anamarinadangerzone@net.hr






Free Site Counters
Get a Free Site Counters

MySpace

MySpace




free image hosting

free image hosting



Myspace

Myspace



Blog images

Blog images





Cursors





Click here to get avatars like this!



za laticu..
Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!





Image hosting

Image hosting







MySpace

MySpace



ravno u očko…
Myspace

Myspace



Image hosting

Image hosting































pa tu je I moj pozdrav..Hi!
Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



myspace layout

myspace layout




blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts






MySpace

MySpace



myspace layout

myspace
layout







i ovo je nas frend..






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

<

Tražilica:

>LINK

Image<a href=Image=


evo nesto za anu
image hosting for myspace

image hosting for myspace

Image hosting

Image hosting


evo Marina just for you...












ponedjeljak, 23.04.2007.

Izlet u Zadar

Dugo opet nisam napisala post,bolje od onda kad su zapoceli praznici,a nazalost vec su odkad i zavrsili i ponovno je skola..pa napisat cu sta se dogadalo zadnjih par dana,kako zapravo stvari stoje..
U četvrtak nam je skola bila ujutro,iza nje smo Doris,Bare i ja isle u parkic..tamo smo se doris i ja vrtile na vrtuljku ko ludaci,da mi se kasnije 2 sata rigalo..navecer smo krenule na gitaru,a prije toga kupila sam si nove suncane naocale i otisle smo do zapca,tam nas je ispred slikala neka pedofilcina...na gitari nismo culi bas super vjest,jer nam je zena rekla da smo pali audiciju,na sto smo se mi ipak smijali..ipak ima nade za nas,jer imamo jos jednu priliku,koju ne smijemo zajebati,ili nista od sviranja u Mimari..i kad smo se vracali i na stanici cekali tramvaj najednom nam samo neka voda pljusne na glavu,a ja se od soka ne makoh..inace tamo bacaju opuske po nama,ali jos vodu nikad nisu..kosa i jakna bile su mi mokre,a ja sam crkabala sve dok nisam na prozoru skuzila nekog cigica koji nas je polio i vikao nam kurve,a ja nemu izgovorila sve moguce prostote..dosla sam doma i spremila stvari za izlet,jer ujutros mo trebali ici na izlet sa skolom u Zadar..=)..
ujutro..petak..6 sati..budenje..nasli smo se Bare i ja ali nije bilo tramvaja pa smo trcale od kenedijevog do borongaja rano ujutro..isplatilo se jer smo stigle na vrijeme..prvo smo stigli u Zadar..divno mjesto,bila sam tamo prije koje dvije godine..jedva sam cekala da zavrsi vodic san svojom pricom pa da imamo slobodno..onda smo se motale po Zadru,Doris nas je vodila u neku pizzeriju za koju smo 3 put obisli cijeli Zadar da bi usle u nju...tamo smo saznale da su se neki decki isli kupati,ali mi nismo imali kupaci pa je nekome pala ideja da udemu u njihove srednje skole..vrlo domisnjato,s obzirom na cinjenicu da je zadar bio prepun zgodnih likova.Prvo smo upale u neku pomorsku skolu i glumile da smo engleskinje koje traze svoga frenda Marka..prvo nem se vratar poceo smijat i rekao da se vratimo u medicinsku,a kasnije je popusio foru i poslao nam neku zensku da prica s nama..crkavale smo od smijeha.onda smo otisli do graficke i upale u par razreda,a nakon toga pocele traziti neki birc gdje bi mogle sjesti..Cak smo si i kupile nesto za uspomenu,prsten ali ne obican ,jer nosi naziv fansy ring..Onda smo se slikale na mostu s kojeg sam ja skoro pala izvodeci svoje lude poze..a onda smo usle u neku ladu i tamo se zajebavale..a nakon toga isli smo do Nina,i tamo nam je bilo zakon..jedino kaj je meni i Doris kasnije nes srala raska jer smo usle u neki camac..a najbolje je to sta su prije toga bili u njenu decki i onda su nas gadali zemljom,tako da je ona prljava voda letila na nas,i mi koje smo bile zrtve ispadnemo krive..Kad smo dosli u zagreb,otisli smo do dorisinog kvarta.. na izletu je bilo super al glava mi je pucala ko da me netko pretukao zeljeznim batom..
Jucer,u subotu..ujutro sam bila kod frizera,nakon kojih godinu dana,odlucila sam napraviti siske..ma cak ne bi ni ja sad isla ali morala sam jer sam trebala ici na svadbu od Nike..Na svadbi je bilo sve lijepo,divno krasno i naravno slasno..ali ipak meni dosadno,ipak bilo mi je zao subote,koju nisam provela vani..ne volim takve zabave s ogromnim brojem ljudi,to mi nekako ne odgovara,ali bilo mi je fakat drago zbog Nike..
i danas smo cijelu vecer Doris,Bare i ja potrosile za neki prokleti strip iz inf. i proucavajuci..ma da..ja i bare smo se prosetale po kvartu i evo me sad tu..evo stavit cu nekoliko slika s izleta..


neki nas je lik tu slikao..Bare,ja i Doris.


kod stupa sramote..=)


ja i Bare na mostu..


Ja i Bare na nekom brodu..lijepo smo se mi tam smjestile..


to su nasi fensi ringovi..mocno..


i Kitty(Ana) i njen Kittan(Doris)


to je nas razred..


to sam ja sa siskama ..u novom izdanju..

ima jos puno slicica,al vise mi se naeda stavljati ih..lijep pozdrav svima i naravno posebno
ANTE-MARIJA-KRESO-REX..=)
Ana

- 01:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.