anamadodyw

subota, 12.09.2009.

SRY-genen

SRY-genen

... undrar om Caster Semanya är en man eller en kvinna. Jag kan tänka mig att många suttit i soffan och tittat på friidrott och som har utropat men det där är ju en man! eller det där är ju en kvinna!, när de sett Semanaya springa. ...


South African sprinter Caster Semenya became a news story when she went to Berlin and claimed the world championship in the 800, crossing the line at 1:55.45, two seconds faster than her nearest rival. She announced herself to the global press .... While the soccer players sited in your re-posted article clearly proved their ability to compete with men and should have been allowed to do so, Semanaya&s 800 times would not allow her to compete at a high level amongst men. ...


... undrar om Caster Semanya är en man eller en kvinna. Jag kan tänka mig att många suttit i soffan och tittat på friidrott och som har utropat men det där är ju en man! eller det där är ju en kvinna!, när de sett Semanaya springa. ...


... undrar om Caster Semanya är en man eller en kvinna. Jag kan tänka mig att många suttit i soffan och tittat på friidrott och som har utropat men det där är ju en man! eller det där är ju en kvinna!, när de sett Semanaya springa. ...


... undrar om Caster Semanya är en man eller en kvinna. Jag kan tänka mig att många suttit i soffan och tittat på friidrott och som har utropat men det där är ju en man! eller det där är ju en kvinna!, när de sett Semanaya springa. ...


Leroy Smith > Michael Jordan…
melanie oudin coach
steelers vs titans score
michael jordan hall of fame
swine flu cornell
flight 93
flight 93 movie
malibu colony
911 never for
vivian stringer

12.09.2009. u 12:33 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2009  
P U S È P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

anamadodyw

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr