ponedjeljak, 31.07.2006.

Više nikada nećemo biti vile...

Moja kuća

Iza mene se pojavilo obično drvo.Već sam se preplašila!Pokušala sam
se vratiti kući,ali nikoga nije bilo.

Nakon 2 dana...

Nisam se uspjela vratiti kući.Dva dana sam lutala šumom.
Bilo je jutro.Prespavala sam kod grmlja.Izdaleka sam vidjela
Isabell.Poviknula sam:Isabell!Isabell!
Isabell Black se okrenula prema meni.Došla je do mene.
Isabell:Već dva dana te tražimo!Gdje si bila?
Ja:Izgubila sam se!
Isabell:Kako se to dogodilo?I ja tebi moram reći važnu vijest!
Ja:Što se dogodilo?
Isabell:Nema više vila.Više nismo vile i nikada više nećemo biti!
Ja:Kako to?Ja više nisam vila?
Isabell:Ne,nisi!Nisam ni ja!Nije nitko!
Ja:A tko smo?
Isabell:Ponovo smo ljudi...
Ja:Ljudi smo?Kako to?
Isabell:Više nečeš moći letjeti!Nitko to više neće moći jer...Došao je otrov
od zločinca.U hranu su stavili otrov koji...

Ja:Ali ja nisam jela to!
Isabell:Aha!Kako se nisam sjetila!Ti si bila u ovoj šumi!
Ja:Idem letiti,hočeš da te povedem?
Isabell:Može!
Primila sam Isabell ua ruku.Počela sam mahati krilima.Nisam poletjela.Otpala su mi krila.
Isabell:Ti sad izgledaš ko' čovjek!
Ja:Ali,kako ja nisam ništa jela!
Isabell:Idemo Carlu da te pregleda.
Došle smo do moga tate.Pregledao me.I ja sam čovjek.
Zaključeno je da sam i ja otrovana.
Ali ništa nam neće biti.Samo čemo biti ljudi.
Otišla sam k Chenyx.Nije je bilo.
Isabell i ja našle smo poruku.Glasi:

Morala sam otići,zauvijek.Više nisam vila,a niste ni vi.
Morati ću zauvijek otići.Više me nikada nečete vidjeti.
Nemam što ovdje raditi.Živjeti ću daleko.Nadam se da ćete vi
biti sretni,jer ja moram otići.Zauvijek

Vaša Chenyx.


Odlučile smo potražiti Chenyx.
Pozvale smo Ilyannu da ide s nama.Ivy je morala nešto napraviti,s
nama nije mogla ići ni Ilyanna.Ona će probati napraviti čaroliju da
ponovo postanemo vile.Ja i Isabell smo krenule.Dok smo hodale pao je mrak.
Velika magla.Chenyx nismo našle.
Vratile smo se kući.Bila je noć.Došla sam s Isabell.
Prespavala je u mojoj kući.
Jutro je.Probudila me Isabell.
Ja:Zašto me budiš,još je rano!!!Tek je 6h!
Isabell:Još uvijek je magla i mrak!Ustaj se,trebao bi biti dan pogledaj koliko
je sati!!!

Ustala sam se i obukla.Pogledala sam kroz prozor,i stvarno velik je mrak.
Mojih roditelja nije bilo.Preselili su se jučer.
Otišla sam k Ivy.Ni ona nije ništa znala.
I Ivy je pošla s nama.Krenule smo u potragu za Chenyx,možda
nam ona može nešto objasniti.
Hodale smo jednom ulicom.Ugledale smo Chenyx.
Isabell:Chenyx!
Gurnula ju je za rame.
Okrenula se neka žena.
Ja:Oprostite,tražimo nekog.
Krenule smo dalje.
Išle smo uz jednu ulicu.Bila je puta.
U njoj je bila jedna gđica.
Pitale smo je je li vidjela i opisale smo Chenyx.Okrenula
se,to je bila Chenyx.
Isabell:Chenyx,to si ti?
Chenyx:Što radite ovdje?


Nastaviti će se...

| 12:35 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.