Anakonda the snake

04.10.2007., četvrtak

NOva sam...**

Nova sam pa sam josh nadobuna šta se postova tiče....

U jutro sam se izvagala 58 kg( 0_0 !!!! ) bang ..

Od danas sam i počela...

Prvi dan gladovanja prošao je onako standardno... obaveze su mi odvratile misli....
procitala sam par dobrih savjeta i nije bilo problema..

Jedino što me brine to da sam jako bukirana ove godine..od skole, ucenja za maturu, referata, raznih jezika, priprema za fakultet, pa i auto _voznja je tu... a o literarnima i sl.članstvu u takvim grupicama da ne govorim...


Plaši me to da kad sam ranije ( prije opsesivnog jedenja) bila mrsava skorom onako kako sam to i zamislila ali boravih večinom doma, eventualno bi nešto za školu prolistala i vrhunac su mi bile kave sa frendicam (naravno bez šečera , bez mlijeka yes)


Pitam ja vas... Kako ipak zadrzati neku dozu entuzijazma u obicnim stvarima..... ???


thumbup veselim se svakom odg. / savjetu
- 22:39 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

***i want ; come back***
**i mjesto gdje mogu otvoriti dušu***
**naići na potporu i podršku***
**odlutati od svakodnevnog svijeta**

Linkovi

http://www.tulumarka.com/

http://www.adventure-sport.net

http://www.astroskop.net

http://www.nutricionizam.com/Nu/nutricionizam.htm


STANJE ; (!)

Osjećaj : unhappy, sad, dispirited...

VISINA : 173/174 CM

TEŽINA :58/ KG! (mislim da sad cak i 59 !!!!!! a!!! NEUSUDIM SE POGLEDATI!!!!!)
4.listopad. 2007 ; 58/ KG


CILJ ;sve manje od 58 !!


****HITNO*****


izmiče kontroli :(

A ja tko sam ja??

..pa eto idem u zavrsni razred gimnazije....

....ne jedem meso . izuzetak je piletina i riba.. ostalo APSOLUTNO SVE VOLIM! ALI SVE!
gurman na kvadrat :P


volim; sport,modu, putovati, novosti, druziti se, upoznavati, istraživati, zabaljati se..

VOLIM ŽIVJETI PUNIM PLUčIMA

.u zadnje vrijeme sam odstupila od sebe, nemogu biti stara, trebam se vratiti** :( !!



Umalo zaboravih : smatram da je cokolada najbolja prijateljica , vrijedna žrtvovanja svega za dijelić endorfina koji pruza
- TESKO JE biti u svadi s prijateljicom ,pogotovo kada nemash drugih

(da , nebi bilo krivog tumacenja' imam i previshe prijatelja .._istina dalo bi se o tom dikutirat koji su istinski)