Design: *Marija.* // Pikčr: *DeviantArt.*
  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Os/nes komentare

Opis bloga

sve i svašta


Stranice:

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



O meni(:

IME: Ana

HOBI: crtanje,pjevanje,ples,čitanje...
MOTO: Živi onako kako najviše voliš samo pazi da nekome ne naštetišthumbup

UGLAVNOM: blog sam napravila da imam šta raditi kada mi je dosadno, ponajviše volim pročitati tuđe blogove na koje naletim i ako mi se svidi ostaviti pokoji komentar..







utorak, 14.07.2009.

propali san...

Još dok sam bila mala sam željela postati pjevačica ili slikarica, dok je to vrijeme tako prolazilo shvatila sam da je moj san da u skoroj budućnosti postanem modna dizajnerica, jer obožavam izmišljati kreacije, ali to do prije par dana. U utorak je došao taj dan kada sam zajedno sa super prijateljicom i kumom Josipom krenula u Zagreb na prijamni. Krenuli smo dan prije jer je prijamni trajao dva dana i nije bilo prjevoza tako rano. Josipin frend nam je našao smještaj pa stim nismo imali proablema. Došao je i taj dan objava rezultata i nekak sam imala osjećaj da neću proći kada sam vidjela kako ovi drugi crtaju, a ja se nisam ni pripremala. Tako je i bilo imala sam 300 bodova, a prag je bio 400. Čak me to uopće nije toliko pogodilo jedino to što nisam predala papire i na pravu da imam osigurano, ovako moram čekati jesen i cijelo ljeto provesti u razmišljanju hoću li upasti na pravu iako mislim da hoću radi ocjena, ali nikad se ne zna, ali eto svima se desi neka pogreška u životu tako i meni što sam mislila da sam ja samo zato,a sada vidim da baš i nisam,ne bi voljela propustiti jednu godinu tako bez veze, mislim da bih poludjela, zato ljudi primite me na pravo bit ću vam prava političarka koja će izvesti ovu malu lijepu našu iz krizehrvatska

- 19:49 - Comentarichi (2) - Print - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.