nedjelja, 25.06.2006.

MOGLA SI DA IMAŠ ME.....


A mogla si da imaš me

sa mnom da živiš najbolje

zbog tebe bih otopio

i planinu od snijega

A mogla si da caruješ

u ljubav jos da vjeruješ

a ti si izabrala njega...

- 12:13 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.06.2006.

Za Tvoju Ljubav...

Za tvoju ljubav
mogo bih da umrem
za tvoju ljubav
dao bih sve

Zasto te nema, nema pa nema
iz oka suza pada na dlan
draga ne mogu podnjeti to
sto mi ljubavi zadajes bol

Za tvoje oci
samo da ih gledam
za tvoju ljubav
dao bih sve

Zasto te nema, nema pa nema
iz oka suza pada na dlan
draga ne mogu podnjeti to
sto mi ljubavi zadajes bol




- 01:36 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.06.2006.

Volim Te

Zelim te, tako te silno zelim
al' reci dvije ne mogu reci sve
kolko bi rekle usne
kad bi te ljubile

Volim te, tako te ludo volim
al' rijeci dvije ne mogu reci sve
kolko bi rekle ruke
kad bi te grlile

Trebas mi, tako mi jako trebas
al' reci dvije ne mogu reci sve
kolko bi reklo tijelo
kad bi te voljelo

Vjeruj mi, tebi cu dati sve
dodji sto prije, srce mi umire
noci su moje hladne
dodji i uzmi me

Volim te, tako te ludo volim
al' reci dvije ne mogu reci sve
kolko bi rekle ruke
kad bi te grlile

- 19:57 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.06.2006.

TO NIJE TO!!!!!!!!!


Prestajem da vjerujem u ljubav
kada ti se jos uvijek
po gradu Hodas s' njim
prestajem i nestajem a tako bi rado
da te kao nekad jako zagrlim

To nije to osjecam ja
sve su druge prevara
to nije to tek sada znam
bila si i ostala

Da li sam dovoljno jak da to podnesem
kazu da odlazis daleko na jesen
nije moguce izdrzati bol
bol sto vise nisam tvoj

Da li sam dovoljno pametan da shvatim
da tebe nemogu, nemogu da vratim
na srcu ostaje uspomena ta
bila si i ostala

Prestat cu i druge djevojke da lazem
ljubav bas i nije za mene
svakoj kazem kako je ona, ona prava
ali sve su tvoje zamjene

To nije to osjecam ja
sve su druge prevara
to nije to tek sada znam
bila si i ostala

- 23:56 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ana ovaj blog sam samo tebi posvetio tako da shvatiš koliko mi značiš i koliko te Volim!

layout for myspace

layout for myspace


Broj Posjetitelja!
Counter
Counter