< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

U ovom blogu ću biti sve i svašta

Šale

Ovo sam ja našla na internetu neke šale pa smij te se...hehe

Lud sam za tobom, jos vise lud kad hodamo zajedno, jer ti si tako mekana moja draga PATIKA (NIKE-AIR).
Jedva cekam da budem ponovno u tvojem drustvu.S tobom mi je lijepo,uvijek me zagrijes,tvoj okus me zanese,tvoj miris me ponese,uvijek moja BARCAFFE.
U zivotu rado nabijam! Vjerujem,da i ti isto.S tobom bi nabijao do nesvjesti!Ako si za,pozovi me da se dogovorimo za partiju TENISA.
Bilo je prvi puta,rekao mi je da ce biti njezan. Boljelo je. Kriknula sam kad sam ugledala krv. Pokazao mi ga je,bio je velik,moj prvi IZVADJENI ZUB.
Uvijek sam trpio zbog bolova, ali od kada te poznam, bez tebe ne mogu zivjeti. Ti si razlog za zivot. Hvala ti ASPIRIN!
Ritmicni gibi...napeta rit....bolna stegna....ritam se povecava...vrucina. Da li je i tebi doslo na pomisao TRCANJE NA SKIJAMA?!
Kad me prime, da ti se predam, kad je moja potreba na vrhuncu i kad nestrpno skinem gace iz sebe tada znam da ne mogu bez tebe, MOJ DRAGI WC!
Nedostajes mi,kad si na meni,tako mi je lijepo,ponekad me napunis cijelu,ponekad samo na pola,ne mogu bez tebe,tvoja WC SKOLJKA.
Nesto te poskaklja.Lagano te ohladi po tjemenu,nagonsko bacis glavu natrag.Zelis si,da bi taj trenutak trajao vjecno.Jos vise se napnes i onda KIHNES!
Primes ga s rukama i on se se uvijek trese. Primes ga s obje ruke, priblizis ga ustima i otviris ih. Njezno pritisnes na gumb i javis se. "HALO..."
Primem ga u ruke,priblizim ustima,a moje se ruke znoje. Polako pocinjem s osjecajem pritiskati na njega.....i onda te POZOVEM.
Uzmi me i njezno me dodiruj svojim prstima. Obozavam da mi sapuces na donju rupicu i da me ponekad napunis do kraja. Voli te tvoj MOBITEL!
Da, stisni me. Jako. Jace. Igraj se svojim prstima. Daaa... Obozavam te! Ti si najbolja... Tvoj MOBITEL!
Primes ga u ruke,osjetis toplinu,naslonis ga na usta i lagano stisnes,potegnes ponovno i ponovno,sve do kraja i CIK JE U PEPELJARI.
Svukla bi te polagano,iako te ludo zelim.Najprije bi te lagano ugriznula cisto na vrhu,nakon toga te pa cijeloga dala u usta i tako ponovno i ponovno-Moj KORNET!
Volim kada me lizes,kada grickas moju slasnu unutrasnjost. Volim kada jezikom dodirujes moje obline i kada me oblizes do kraja.Tvoj SLADOLED!
Kada ga uzmes u svoju njeznu ruku,povuci ga samo preko vrha,stavi ga u usta i pocni lizati.Kruzi jezikom po vrhu i kada ti usta budu puna,nasmijesi se jer to je LEDO.
Jedva cekam, da navecer dodjem k tebi, kad udjem u tebe smo jedno, znojimo se cijelu noc. Ti si mi sve!!! MOJA PIDZAMA!
Cekala sam te jucer. Htjela sam osjetiti dodir tvog golog tijela. Htjela sam da skupa provedemo noc i zajednicko budjenje ujutro, ali tebe nije bilo. Tvoja PIDZAMA.
Kad te gledam,osjecam da si na svijetu samo zato,da me zadovoljis.Moje te tijelo hoce,treba te svaki dan,svaki sat.Pripravi se,da me sada zadovoljis-MOJ JOINT!
Stisni me njezno, polako, boljet ce, postat cu velik, crven, na kraju bolova izbaciti cu iz sebe bijelu tekucinu. Tvoj PRISTIC.
Kada njezno dodirujem tvoj vrat i lizem tvoju rupicu, tada znam da si ti moja najdraza!...BOCA PIVA.
Kad te strasno zagrlim i s prsti se dotaknem tvojih pjevackih zona, osjetim beskrajnu zelju, da te nategnem! Hvala ti, moja HARMONIKA!
Puno je dobrih stvari, a najbolja si ti. Kad te zagledam, zazelim te, kad te osjetim na jeziku, pojedem te. Moja draga VECERA.
Kad sam te prvi puta vidjela-zaljubila sem se, tvoja elegancija me je ocarala, kad sam u tvoji blizini uzbudjujes me, zelim te, moj dragi AUTO!
Kad me vidiš, ne možeš mi odoljeti! Nježno staviš prst u mene pa ga uvučeš i poližeš svu moju slast! Ja sam tvoja jedina ljubav, tvoja NUTELLA!
Ajde da ucimo matematiku? Tebe i mene zbrajamo, odjecu oduzimamo, noge dijelimo i mnozimo se! Jesi li za to??
Malena sam i malu rupo imam. Dobro poslini i unutra porini. Tko sam? Odg.: sivaca igla.
I nocas cu biti tvoja divlja lavica,uzbudit ce me tvoja kruta palica,jer ti si moj vranac,ja tvoja jahacica,jer ti si moj...AJOJ POGRIJESILA SAM BROJ!
I nocas ces biti moja divlja lavica,uzbudit ce te moja kruta palica,jer ja sam tvoj vranac,ti moja jahacica,jer ja sam tvoj...AJOJ POGRIJESIO SAM BROJ!
Ujutro ga osjetis,usnama ga dodirnes,rukama ga drzis,pogledom ga ljubis,volis ga vrelog,uzimas ga cijelog i kad ne znas da je kraj to je KAMILICA CAJ!
Ljubav je rijeka koja se ne vraca, uspomena na ljubav suzama se placa!
Lijeva noga mi je Bozic, desna Nova godina, volio bih da mi dodjes izmedju praznika.
Za spolnu slast jedite milka cokoladu, pri seksanju za hobi uzivajte stapice bobi, da pri seksanju ne budete togi, upotrebljavajte madrace jogi!
Zbog tebe imam neprekidne glavobolje, ali kada sam upoznao tvoje cari, pomirio sam se. Hvala ti VINO!
"Da li je u cjelosti unutra?"-pitao je. "Da"-uzdahnula sam. "Boli li?"-htjeo je znati. "Ne"-sapnula sam i tako kupila jos jedan par cipela!
Na svijetu je sest milijardi ljudi. Dvije milijarde ih trenutno spava, dvije festa, jedna milijarda radi, 999999 seksa, a jedna velika budala pa cita tu poruku.
Mesar je na vratima mesnice pustio list: "Sutra cu klati. Postavite se pravovremeno u red.
Najveci pokrivac na svijetu je zenska spavacica - pokriva dvije mljekare, jednu plinaru i jedan nocni klub.
Neki uzivaju, kad si nesto ubrizgavaju, drugi pa kad izbrizgavaju.
OoOo OoOo . OoOo . OO. ooOoOo. OoOooo OoOOO... cini mi se da je tvoj mobitel progutao sumecu tabletu (ili da se napio mineralne vode).
Sistem ce sada nadgraditi Vas mozak. Molimo pricekajte..........Trazi..........Jos uvijek trazi..........Izvinite! Sistem NIJE NASAO MOZAK!
Upozorenje!U Vasem mobitelu mrgolji milenijski virus.Da ga unistite telefon bacite na pod i postupak ponavljajte dok ne bude u potpunosti unisten.
Upozorenje! Upravo ste dobili virus. Molimo Vas,da odmah iskljucite mobitel, izvadite antenu i bateriju da onemogucite djelovanje virusa.
Unutra ide tvrdo i suho, van pa mekano i vlazno. Sto je to? Zvakaca guma.
Tata od kuda sam ja dosao? Roda te je donesla. A tata, tata, toliko je dobrih bab, a ti si bas rodu morao nategnuti...
Pisemo iz centra Cronet. Utvrdjeno je,da upotrebljavate mobitel sa serijskim brojem:4480/98/543. Zato ce biti upotreba Vasega telefona zablokirana!
Po parku se secemo,iz ruke u ruku si ga podajemo,oh kako je mokar,oh kako je tvrd,pa tek kako ugodan na dodir,ta tvoj KISOBRAN!
Stojeci sam te molio, sjedeci si mi dala, od otraga sam te obliznuo, ispred sam te pritisnuo, ali se nisi branila…oh ti moja mala POSTNA MARKA!
Zasto je Aladin imao probleme sa svojom princezom?...Procitaj njegovo ime unatrag.
Svidja mi se kad me tvoje dlacice skakljaju po mojim intimnim dijelovima. Svaki dan te s veseljem trljam do iznemoglosti. Moja draga ZUBNA ČETKA.
Nisam lijep kao Brad Pitt, jak kao Arnold Schwarzenneger, nemam guzu kao Mel Gibson, nisam brz kao Jean-Claude Van Damme ni bogat kao Bill Gates, ali zato lizem kao Lassie.
HAK-upozorenje: Stanje na muskarcima! Muskarci su posvuda normalno provozni, osim na centralnom dijelu, gdje je povremeno velika opasnost naleta!
HAK-upozorenje: Zene su na nekim mjestima meke i tople,a u unutrasnjosti mokre i skliske!Zato upozoravamo vozace da prilagode brzinu!
Svijeca bez vatre ne moze gorjeti, ja pa bez tebe ne mogu zivjeti.
Tako te volim, za tebe bi isao kroz najvecu vatru, za tebe bi preplivao rijeku, dakle dodjem sutra, ako ne bude kise.
Ta sms poruka nije Vama namijenjena, zato je ne smijete procitati. Ako ste je vec procitali, onda s glavom udarajte u zid, dok je ne zaboravite!
Ti si secer, ja sam med, pa smo zajedno sladoled.
Putuj listek bijeli i razveseli je, ako spava, probudi je, ako cuje, poljubi je.
Posvuda neka ruze cvateju, kuda stanes ti s nogom, jer uvijek te imam v glavi, kao cvijet v travi.
Pisemo Vam iz urednistva revije "Moj pas". Obvjestavamo Vas, da ste ispali iz uzega izbora. Drugi puta dodjite bolje uredjeni!
Ptica ljubi gnijezdo, medvjed ljubi sladki med, ja pa ljubim tebe vise nego sladoled.
Pticek ljubi pticicu tamo v mirisnom raju, ja pa ljubim tebe, iako u tudjem kraju.
Ptice daleko lete, s njima ide moje srce, kada pa sunce za goru zadje, sjeti se draga name.
Prodajem krivotvorene novcanice po 1000 DEM. Zovite na 92.
Strucna istrazivanja pokazuju: osobe lose u krevetu, koje nikada nemaju dobar seks, pri citanju SMS poruka mobitel drze u desnoj ruci.
Ja sam mala izvanzemaljka i zivim u tvom mobitelu. To sto upravo pritiskas moje su sise, a sudeci po tvojem osmjehu, vidim da ti se svidja.
Ja sam mali izvanzemaljac i zivim u tvom mobitelu. To sto upravo diras moja su jaja, a sudeci prema tvom osmijehu, vidim da ti se svidja.
U Vasem gsm-u mrgolji nekoliko milenijskih virusa.Taj problem mozete rjesiti tako da bacate mobitel na pod.To radite toliko vremena dok virusi ne izadju van!
Obavijest iz CRONET Sluzbe:Vasa mobilna stanica smeta mrezi.Molimo Vas da stavite vas GSM na zemlju i bacite kamen na njega.Hvala na povjerenju.
Znas zasto je muskarac kao snijezna oluja? Zato jer ne znas kad dodje, koliko cm ce nanesti i koliko vremena ce trajati.
Zena je lezeca investicija, kamo muskarci ulazu svoj tekuci kapital.
Ne doruckujem, jer te volim. Ne rucam, jer te volim. Ne veceram, jer te volim. Po noci ne spavam, jer sam gladan!
Za prijatelje si treba uzeti vremena, za prijateljice pa KONDOM!
Kad si bila mala jebat nisi znala, ali sad, hvala bugu, samo dignes nogu.
Umro mi je deda i ostavio tri jutra marihuane. Posto si mi pajdo,dat cu ti da mi popusis jedno jutro.
Pritiskom na tipku pokrenuli ste program samounistenja. Molimo, sto prije se udaljite od svog mobitela. 5..4..3..2..1..
Cronet Vas obavjestava:preglupi ste za mobilno telefoniranje i molimo Vas ostavite se mobitela,a uzmite kramp i lopatu.Hvala na razumijevanju.
Danas su u modi mali auti, mali satovi, kratke suknje i mali mobiteli... Doci ce i vrijeme malih pimpeka pa ces i ti napokon biti pravi frajer.
Zasto muskarci ne vjeruju zenama? Biste li Vi vjerovali nekome tko krvari pet dana i ne umre?!
Obavijest iz sluzbe korisnika: s obzirom na sirenje SMS perverzija, prisiljeni smo blokirati vasu karticu. Sluzba nacionalne sigurnosti.
Oprez!Ovo je GSM virus! Podaci s Vase VIP SIM kartice ce se izbrisati.Startam proces. 5..4..3..2..1.. Hvala, upravo ste postali pretplatnik Croneta.
Bok! Molimo pricekajte dok ovaj program poveca Vas penis........... Pogreska: Vas penis nije pronadjen!
Mobiteli su jedini objekt oko kojeg se muskarci svadjaju tko ima manjeg!
Kaze Isus apostolima:Donesite svi na veceru nesto droge.Pavao donese travu,Jakov tripove.Pita Isus Judu sto si ti donio,Juda kaze:Znacku, ovo je racija!
Akcija nista nas ne smije iznenaditi odgodjena zbog kise!
Glupani danas sve znaju, osim da su oni smi glupani.


rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Name: Jon Bon Jovi
Birth Name: Jon Francis Bongiovi Jr.
Height: 5' 9½''
Sex: M
Nationality: American
Birth Date: March 2, 1962
Birth Place: Perth Amboy, New Jersey
Profession: Actor, Musician, Writer
Education: Sayreville War Memorial High School, Sayreville, New Jersey
Studied acting with Harold Guskin
Husband/Wife: Dorothea Hurley (married on April 29, 1989, in Las Vegas, Nevada)
Relationship: Diane Lane (actress; broke up)
Father: John Bongiovi (hair dresser)
Mother: Carol Bongiovi
Brother: Anthony Bongiovi, Matthew Bongiovi
Son: Romeo Jon (born on March 29, 2004), Jacob Hurley Bon Jovi (born May 7, 2002), Jesse James Louis Bon Jovi (born on February 19, 1995)
Daughter: Stephanie Rose Bon Jovi (born on May 13, 1993)
Claim to fame: As a member of Bon Jovi (1983)

Ime:Bon
Prezime:Jovi
Datum rođenja:Ožujak.2.1962
Boje očiju:smeđe
Boja kose:plava
Bend:Jon Bon jovi
Obitelj:Žena,kćer i sin
Horoskopski znak:Riba
Živi u:America
Najpjesma:It´s my life
Bon jovi je obožavan pjevač u americi
Popularan u svim dijelovima Engleske
(i kod mene na kompu)
Sada ima:45god
Tip glazbe:Rock

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Kaylee DeFer



Date Of Birth
.
Biography
Kaylee Defer was born on September 23, 1986 in Tucson, Arizona. She moved to Los Angeles, California to pursue a career in acting. She worked on several projects like Underclassman, Listen Up, The Mountain, North Shore, Quintuplets, and Flicka. Currently, she stars as Hillary Gold in the series The War at Home.

Hillary Gold is the oldest daughter of Vicky and Dave . She is the sister of Larry and Mike . This 17-year old teenager typically does what she's not supposed to do and gets away with things behind her parent's backs.



INFO O BLIZANKAMA OLSEN:

ROĐENE:13.6.1986., u Sherman Oaksu,
Kalifornija,SAD
OBITELJ:tata David,mama Jarnie,
brat Trent(22) i sestra Elizabeth(17)

ASHLEY
Visina: 160 cm
Boja kose: svijetlo plava
Boja očiju: zelena
Hobi: ples
Omiljena serija: „Prijatelji“
Omiljena knjiga: Knjiga o džungli
Omiljeni sport: nogomet, Tae-boo
Najviše se boji: pauka

MARY-KATE
Visina: 157 cm
Boja kose: tamno plava
Boja očiju: zelena
Hobi: jahanje
Omiljena serija: „ Prijatelji“
Omiljena knjiga: „Oliver Twist“
Omiljeni sport: nogomet
Najviše se boji: pauka

Evo jos sjajnih slikica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nesto o meni

-Ja se zovem Ana
-Živim u Valpovo
-Naj boja:plava,roza,crvena...
-Pjevačica:Antonija šola
-Pjevač:Bon Jovi,Toše
Najbolje prijateljice:Martina,Bruna,Dajana,
Terezija,Petra i ivana
Najdraža pjesma:It´s my life,Ukrast ću te japjeva




Evo nekih slika:


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo nekih slika od mog slatkog Bon jovija i od jos nekih moji naj drazih

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 07.07.2008.

Novo

Ej, bok svima!!! Kako ste??? Sta ima kod vas???
Evo kao sto vidite ja sam promijenila dizajn i stavila slike i napisala novi posta. Makar neznam sto da pisem...hmm... DA
Ovako ja sam imala 5 srpnja (subota) nastup za turističko ljeto.
Imala sam tremu ali kada sam počela plesat onda me više nije bilo stid...hihi...I uzto su moju prijateljicu Vanju i mene su skoro pa svi slikali...hehe...Bilo je COOL. Neznam što da više napišem.Hmm...
Da nadam se da vam se sviđa moj novi blog!!! I komaj te mi na njemu nemoj te da ostane prazan...kmee.
Idem ja sada. Stavit cu jos slika imam ih puno!!!Pa mi komaj te sve komice uzvracam. Please komajte mi!!!!thumbuproflcoolsmijehzujo
Ajde papa...Pusica kisscerekcerekcerek
I hvala vam svima na komičima HVALA puno hvala..

papa kiss kissmahmahwave

|Komentiraj 47| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.